نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 مهر 1400 - 16:11
صادر شد

نوای جنوب:اينجانب ضمن گراميداشت دهه وقف و تقديم سلام و درود بر روح بلند واقفان خير انديش استان بوشهر، رجاء واثق دارم با تلاش و كوشش متوليان و كارگزاران اداره كل اوقاف و امور خيريه و با همت خيرين خداجو شاهد احيا و توسعه روزافزون اين احسان ماندگار در استان بوشهر باشيم.








 

نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم
الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۖ وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِنْدَ رَبِّكَ ثَوَابًا وَخَيْرٌ أَمَلًا.
( دارايي و فرزند پيرايه هاي اين زندگاني دنياست و كردارهاي نيك كه همواره برجاي مي مانند نزد پروردگارت بهتر، اميد بستن به آنها نيكوتر است ) آيه ي 46 سوره كهف

سنت حسنه وقف همواره در دین مبین اسلام مورد تاکید فراوان بوده است ومردم مومن و خیراندیش استان بوشهر  در راستای امور دینی و مذهبی و کمک به هم نوعان،همواره واقفانی سخاوتمند بوده و وقف را مسیر تقرب الهی و مایه خیر و برکت و باقیات و صالحات دانسته ،و همواره در این راستا  پیش قدم بوده اند و امروزه شاهد موقوفات فراوانی در استان بوشهر هستیم که نشان از توجه ویژه مردم استان به عمل نیک وقف است.

تبیین و ترویج فرهنگ وقف و همسوسازی نیات واقفان  با نیازهای روز جامعه ، اعم از وقف در حوزه های اشتغال، سلامت، قرآنی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و نظایر اینها، امری مهم و ضروری است .
اينجانب ضمن گراميداشت دهه وقف و تقديم سلام و درود بر روح بلند واقفان خير انديش استان بوشهر، رجاء واثق دارم با تلاش و كوشش متوليان و كارگزاران اداره كل اوقاف و امور خيريه و با همت خيرين خداجو شاهد احيا و توسعه روزافزون اين احسان ماندگار در استان بوشهر باشيم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمد زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار