نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1400 - 12:05
دردسر تصمیمات اشتباه برای مردم

نوای جنوب:در این شرایط بستن مسیر دسترسی جاده نیروگاه اتمی به عالیشهر به عنوان یکی از خروجی های شهر بوشهر باعث گلایه بسیاری از رانندگانی شده که بخشی از مسیر را طی کرده و ناگهان با تلنباری از خاک در مقابل خود مواجه می شوند.

نوای جنوب:در این شرایط بستن مسیر دسترسی جاده نیروگاه اتمی به عالیشهر به عنوان یکی از خروجی های شهر بوشهر باعث گلایه بسیاری از رانندگانی شده که بخشی از مسیر را طی کرده و ناگهان با تلنباری از خاک در مقابل خود مواجه می شوند.تعطیلی 5 روزه اخیر در کشور با هدف مدیریت بیماری کرونا بیشتر به یک زنگ تفریح مبدل شد، چون عملا تنها تردد بین استانی ممنوع و دارای جریمه بود و با وجود تعطیلی ادارات و مشاغل، حجم ترددها در شهر خصوصا در ایام عزاداری تفاون معناداری با قبل نداشت.در این شرایط بستن مسیر دسترسی جاده نیروگاه اتمی به عالیشهر به عنوان یکی از خروجی های شهر بوشهر باعث گلایه بسیاری از رانندگانی شده که بخشی از مسیر را طی کرده و ناگهان با تلنباری از خاک در مقابل خود مواجه می شوند.

عدم نصب تابلو یا پارچه هشدار درباره بستن این مسیر، باعث شد تا طی ایام ممنوعیت هایی کرونایی، بسیاری از رانندگان با وجود طی کردن بخشی از مسیر، ناچار شده برگشته و راه خود را طولانی تر دنبال کنند.

مشخص نیست با وجود اینکه ممنوعیت تردد صرفا بین استانی بوده، به چه دلیل یکی از خروجی های مهم شهر بوشهر که مسیر دسترسی آن درون استانی است بسته می شود.

جالب اینکه خبری از ایست بازرسی و مسدود بودن خروجی دیگر شهر بوشهر حدفاصل پلیس راه قدیم به میدان غدیر نیست، اگرچه این مسیر با دوربین کنترل می گردد.

بستن غیر حرفه ای و مبتدی خروجی نیروگاه به عالیشهر در شرایطی می باشد که این محور به عنوان پدافند غیرعامل و در زمان بحران احتمالی باید به خروج جمعیت محلات و روستاهای همجوار نیروگاه منجر شود، اما با این مدیریت خنده دار کرونا در مرکز استان، به مشکلی برای تردد مبدل شده است.

مشخص نیست این نحوه بستن مسیر شاهکار کدام مجموعه بوده، اما فرمانداری بوشهر باید نسبت به اصلاح آن و عدم تکرار در دفعات آینده پیگیری لازم را انجام دهد.

چرا که تاخیر و بی مبالاتی نسبت به بازگشایی مسیر پس از پایان محدودیت های سفر باعث شده تا این خروجی توسط مردم به شکل نامناسبی بازگشایی شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرونا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار