نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 خرداد 1400 - 09:04
هشدار هواشناسی بوشهر درباره گرمای 50 درجه

نوای جنوب:در این اطلاعیه ضمن توصیه به صرفه جویی در مصرف آب و برق، از هم استانی ها خواسته شده جهت جلوگیری از گرما زدگی، از تردد در ساعات گرم روز خودداری نمایند.

نوای جنوب: 

هرچند در فصل بهار هستیم، ولی گرمترین روزهای استان بوشهر رقم خورده و هواشناسی هم درباره گرمای شدید تا 50 درجه در هفته آینده هشدار داده است.

 طبق اعلام هواشناسی طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای بندر دیر به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد رسید و بر فراز گرمترین ایستگاه جهان قرار گرفت.

انصاری، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر باع اعلام مطلب بالا گفت: در این مدت برازجان دمای ۴۸ و اهرم، خورموج و کنگان دمای ۴۵ درجه را تجربه کردند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم و عسلویه نیز با ۲۵ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

انصاری ادامه داد: پیش ‏بینی شده در هفته پیش رو موج جدید گرما در استان بوشهر فعال شود.

هشدار هواشناسی درباره موج گرما

هواشناسی استان بوشهر در اطلاعیه ای از افزایش محسوس و قابل ملاحظه دمای هوا بویژه در مناطق غیر ساحلی تا آستانه 50 درجه طی هفته آینده خبر داد و اعلام کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 16 . 17 خرداد هفته آینده با توجه به وزش باد شدید و افزایش دما، دمای هوا در برخی مناطق غیر ساحلی (بخشهایی از دشتستان، دشتی، تنگستان و دیلم) به آستانه 50 درجه افزایش خواهد یافت.

در این اطلاعیه ضمن توصیه به صرفه جویی در مصرف آب و برق، از هم استانی ها خواسته شده جهت جلوگیری از گرما زدگی، از تردد در ساعات گرم روز خودداری نمایند.  



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار