نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1399 - 12:53

نوای جنوب:سوغاتی که مسافران نوروزی با ورود خود برای مردم استان ما به ارمغان می‌آورند چیزی جز شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا و پر کردن ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌ها نیست لذا باید با یک تصمیم بجا و اقدام مناسب امسال هم از میزبانی مسافران نوروزی در استان صرف‌نظر شود.





نوای جنوب:حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه دلوار در خطبه های نمازجمعه گفت:با بیان اینکه سوغات مسافران نوروزی برای استان بوشهر وضعیت قرمز کرونایی است، گفت: کلید اصلاح شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در داخل کشور است.

*با اشاره به ۲۶ اسفندماه سالروز ارتحال یادگار امام راحل ، مرحوم سید احمد آقا یار صدیق امام راحل و انقلاب بودند و در صحنه‌های مختلف انقلاب پشت سر حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضور داشتند و حق بزرگی بر گردن این انقلاب دارند.

*ظرف یکسال گذشته این چندمین بار است که رهبر انقلاب از وضعیت معیشت مردم و گرانی‌های افسار گسیخته گلایه می‌کنند لذا مسئولان باید جهت حل مشکلات معیشتی مردم و رفع این غصه بزرگ رهبری تلاش مضاعف و جدیت داشته باشند. راه حل اساسی رفع مشکلات معیشتی مردم پذیرش این مطلب راهبردی از طرف مسئولین است که راه‌حل مشکلات در درون کشور است. دولتمردان باید بپذیرند که کلید اصلاح شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در داخل کشور است و نباید نگاهشان به دستان دیگران خصوصاً بیگانگان معطوف باشد.

*از مسئولان استان به خصوص استاندار درخواست می‌کنم که با برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب اجازه ندهند با ورود بی حد و حساب مسافران نوروزی دوباره وضعیت شهرهای استان قرمز شود و شاهد پر شدن تخت‌های بیمارستان‌ها و افزایش آمار مرگ و میر عزیزانمان باشیم.

* سوغاتی که مسافران نوروزی با ورود خود برای مردم استان ما به ارمغان می‌آورند چیزی جز شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا و پر کردن ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌ها نیست لذا باید با یک تصمیم بجا و اقدام مناسب امسال هم از میزبانی مسافران نوروزی در استان صرف‌نظر شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
امام جمعه دلوار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار