نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 مرداد 1399 - 09:04
روز گذشته

نوای جنوب:ستاندار بوشهر در نشستی با مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر از تلاش پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی و درمانی تامین اجتماعی استان در مواجهه با ویروس کرونا قدردانی کرد.





 

نوای جنوب:نوای جنوب:ستاندار بوشهر در نشستی با مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر از تلاش پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی و درمانی تامین اجتماعی استان در مواجهه با ویروس کرونا قدردانی کرد.  استاندار بوشهر در نشستی با مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر از تلاش پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی و درمانی تامین اجتماعی استان در مواجهه با ویروس کرونا قدردانی کرد.
گراواند با اشاره به اینکه سلامت مردم در اولویت هر کاری است گفت: تلاش های شبانه روزی و بی وقفه پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی تامین اجتماعی استان در کنار سایر مجموعه های درمانی در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است و امیدواریم با همت و همدلی این عزیزان بتوانیم هرچه زودتر از این بیماری عبور نماییم.
استاندار بوشهر ابراز داشت: علیرغم اینکه مجموعه درمان تامین اجتماعی استان تنها در دو شهرستان امکان پوشش بیماران کرونایی را دارد ولی آمار بستری شدگان مبتلا به کوید19در این مراکز نشان از تلاش و همراهی مثبت و ارزنده در مهار و کنترل این بیماری در استان است و قطعا این تلاش از دید مردم قدرشناس استان دور نخواهد ماند.
استاندار بوشهر گفت: تلاش و مجاهدت فداکارانه کادر درمانی در سایه همدلی و وحدت همگانی رمز موفقیت و سربلندی در مهار و کنترل این ویروس خطرناک می باشد و تلاشگران عرصه سلامت در مقابله با ویروس کرونا به خوبی این همکاری و مساعدت را به نمایش گذاشتند.
دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در این دیدار با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمانی تامین اجتماعی در مقابله با بیماری کرونا گفت: از شیوع ویروس کرونا در کشور تعداد225 نفر از کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به ویروس کرونا مبتلا شدند که با پیگیری و مجوزات لازم از سازمان مرکزی تعداد120نفر نیروی جایگزین به مجموعه درمان اضافه گردید تا در امر خدمت رسانی به مراجعین و مقابله با ویروس کرونا خللی وارد نشود.
دکتر نویدی فرد بیان داشت: مدیریت درمان استان برای تکمیل کادر درمانی مورد نیاز خود در آزمون استخدامی شهریورماه سال جاری تعداد 123 مجوز نیرو اخذ نموده که در مقایسه با آزمون دوره گذشته رشد 132درصدی داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در خصوص روند پیگیری پروژه های توسعه ای گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر، مجوز افزایش70 تخت بیمارستان سلمان فارسی و طرح توسعه  64 تختخوابی بیمارستان مهر برازجان مصوب شده و تا پایان سال اجرایی می شود.
دکتر نویدی فرد افزود: با  کمک و همیاری شرکت های پتروشیمی منطقه پارس چهار تخت مراقبت های ویژه به مجموعه تخت های بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه افزوده شد که قطع یقین جامعه کارگری شاغل در این نقطه از استان بیشترین بهره را از این اقدام ارزشمند خواهد برد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر سه پروژه درمانگاهی در استان در حال احداث می باشد گفت: مراحل ساخت سه مرکز درمانگاهی شهرهای جم، خورموج و برازجان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری این پروژه ها باشیم.
دکتر نویدی فرد گفت: با رایزنی های صورت گرفته درصدد راه اندازی مرکز درمانی در شهرهای دلوار و خورموج در مکان استیجاری تا زمان بهره برداری از پروژه های احداث این دو مرکز هستیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار