نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 فروردين 1403 - 17:18
روز پنجشنبه:

نوای جنوب:در آستانه روز جهانی قدس، صبح امروز رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه و نیروی دریایی سپاه در حمایت از انتفاضه فلسطین در نوار ساحلی خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد.

نوای جنوب:در آستانه روز جهانی قدس، صبح امروز رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه و نیروی دریایی سپاه در حمایت از انتفاضه فلسطین در نوار ساحلی خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد.استاندار بوشهر هم با تشریح دسیسه‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی در شکل‌دهی رژیم اسرائیل برای حکمرانی در منطقه خاورمیانه تصریح کرد: برای حاکمیت غرب به این منطقه ترفند و دسیسه‌های فراوانی تدارک دیده شد که 70 سال پیش با توطئه انگلیس زمینه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی در این منطقه فراهم شد.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه مردم بوشهر و تنگستان هیمنه استعمار انگلیس در تجاوز به بوشهر بیش از 2 قرن پیش شکستند خاطرنشان کرد: پس از شکست انگلیس، برای حاکمیت در منطقه جنوب غرب آسیا، آمریکا وارد این عرصه شد و با حمایت از اسرائیل غاصب، اشغال سرزمین‌های فلسطینی را در دستور کار قرار دادند.

وی اسرائیل را تأمین کننده منافع انگلیس ، آمریکا و دیگر کشورهای غربی در خاورمیانه دانست و بیان کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی، اسرائیل را به‌عنوان غده سرطانی معرفی و در این راستا روز جمعه آخر ماه رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس برای حمایت مسلمانان از مردم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی تعیین کردند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امروز حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل به همه نقاط جهان تسری یافته است تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که روزی تصرف نیل تا فرات را در سر می‌پروراند امروز در سرزمین‌های اشغالی متوقف شده است و تنها برای بقای خود تلاش می‌کند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به زوال و فروپاشی رسیده است گفت: این رژیم جعلی دیگر توانایی لازم برای بقا خود هم ندارد و روز به روز به نابودی نزدیک می‌شود.

وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با سران قوا و مسئولان بلندپایه نظام تصریح کرد: روز قدس دیگر تنها به متعلق به مسلمانان جهان نیست بلکه متعلق به همه مردم جهان و آزادی‌خواهان در سراسر دنیا است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: فردا شاهد خروش مردم جهان در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب هستیم و مردم استان بوشهر نیز حماسه دیگر ثبت می‌کنند.



















































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار