نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1402 - 19:26

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست که روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه وبا حضور اعضای ستاد در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید، مهندس ارشدی شهردار وحدتیه در معیت معاون و چند تن از مدیران شهرداری، سرکارخانم محwaf6مدیان عضو شورای اسلامی شهر، سروان میر فرمانده کلانتری وحدتیه، مدیران ادارات مخابرات و آبفا، نمایندگان مساجد،مدارس و.... حضور داشتند. 

 

 




نوای جنوب:به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست که روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه وبا حضور اعضای ستاد در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید، مهندس ارشدی شهردار وحدتیه در معیت معاون و چند تن از مدیران شهرداری و اعضا شورای اسلامی شهر، سروان میر فرمانده کلانتری وحدتیه، مدیران ادارات مخابرات و آبفا، نمایندگان مساجد،مدارس و.... حضور داشتند. 

 

 در ابتدای این نشست مهندس ارشدی شهردار وحدتیه ضمن خوش آمدگویی در سخنانی برلزوم برنامه ریزی و هماهنگی های لازم به منظور استقبال و  میزبانی شایسته از مهمانان و مسافرین نوروزی و اسکان آنان تاکید و تصریح نمودند شهر وحدتیه در دروازه ورودی استان و مسیر و گذر استان‌های فارس بوشهر و خوزستان واقع گردیده و کوتاه ترین مسیر دسترسی به شهر گناوه است.ایشان مسیر و جاده مواصلاتی وحدتیه به سعدآباد را مسیر گردشگری نخلستان عنوان نمودند که این‌ نامگذاری برابر مصوبات کارگروه گردشگری شهرستان و فرمانداری دشتستان بوده است. شهردار وحدتیه یادآور شد عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان مصادف گردیده و باید برنامه ها و اقدامات براین اساس اجرا و عملیاتی گردد و حرمت این ماه عزیز نگه داشته شود.ایشان برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء و گستراندن سفره مختصر افطاری برای مهمانان و مسافرین در پارک گردشگری بهاران را از جمله برنامه های شهرداری اعلام نمودند.

 

 در ادامه سایر اعضای ستاد تسهیلات نیز به ایراد سخنرانی و اعلام برنامه های ادارات متبوع خویش پرداختند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار