نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1402 - 18:53
در بازدید از بندر دیر:

نوای جنوب: استاندار بوشهر با بیان اینکه شهرستان دیر در ۴ محور اصلی توسعه می‌یابد و در حال رشد است گفت: این شهرستان محور تعاملات اقتصادی به کشور قطر است.





نوای جنوب: استاندار بوشهر با بیان اینکه شهرستان دیر در ۴ محور اصلی توسعه می‌یابد و در حال رشد است گفت: این شهرستان محور تعاملات اقتصادی به کشور قطر است.

 

 احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان دیر با بیان اینکه خروج شهرستان دیر از بن‌بست یکی از برنامه‌های اصلی است اظهار داشت: محور مواصلاتی ساحلی بوشهر به سمت این شهرستان، جاده بردخون به سمت دیر و محور ساحلی وفاق در راستای توسعه شهرستان دیر طراحی و اجرایی شده است.

 

وی گفت: شهرستان دیر محور تعاملات اقتصادی به کشور قطر است که بر گسترش اقتصادی بر این محور تاکید شده و قطری‌ها مایل هستند در بندر دیر سرمایه‌گذاری کنند.

 

استاندار بوشهر اضافه کرد: توسعه صنعت در شهرستان دیر یکی دیگر از اقدامات اساسی در این شهرستان است و با توجه به اینکه این منطقه ساحلی به گاز دسترسی دارد طرح توسعه پارس شمالی زمینه رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرستان دیر را فراهم کرده است.

 

محمدی‌زاده اضافه کرد: شهرک‌های مسکونی پتروشیمی و گاز در شهرستان دیر یکی دیگر از اقدامات اساسی برای این شهرستان است که بهترین منطقه برای اسکان است.

 

وی در زمینه برگزاری انتخابات 11 اسفند سال جاری گفت: ما مجری انتخابات هستیم و هرکس حاکمیت تایید کرد مورد حمایت قرار دارد و له و علیه هیچکس نیستیم و باید از حق‌الناس دفاع کنیم، زیرا دشمن انتخابات ضعیف می‌خواهد و دلسوزان نظام باید تلاش کنند تا انتخابات با شکوه رقم بخورد.

 

استاندار بوشهر بیان کرد: گردان امام حسین علیه‌السلام شهرستان دیر در دوران 8 سال دفاع مقدس رزمندگان و فرماندهان سلحشوری داشته که در تاریخ دفاع استان بوشهر ماندگار است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار