نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 دي 1402 - 12:21

نوای جنوب:رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با صدور پیامی سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشت.





نوای جنوب:رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با صدور پیامی سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در متن پیام غلامرضا حشمتی آمده است: 9 دی سالروز بزرگداشت میثاق امت با ولایت است.

دشمنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بویژه در سالیان اخیر  تهاجم های مختلف سخت و نرم علیه نظام جمهوری اسلامی سازماندهی کردند اما در هر کدام از این تهاجمات با رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب و ولایت مداری مردم نجیب با شکستی مفتضانه روبرو شدند.

حادثه 9 دی بار دیگر اثبات کرد تا زمانی که مردم در سایه ولایت و رهبری باشند هیچ دشمنی توان مقابله و توطئه علیه ایران اسلامی را ندارد.

در این روز مردم قهرمان و همیشه در صحنه استان بوشهر نیز همانند سایر صحنه های مهم و حساس حضوری معنی دار در حماسه 9 دی به ثبت رسانده و مشت محکمی بر دهان بدخواهان این ملت زدند.

بدون تردید مردم دارالحماسه و ولایت مدار استان بوشهر در سالروز میثاق امت با ولایت بار دیگر و همزمان با ایام سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و سردار و هم رزم شهیدش سید رضا رضی موسوی سردار محبوب جبهه مقاومت برگ زرین دیگری را  از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زده و با آرمان های شهدا و امامین انقلاب تجدید بیعتی دوباره خواهند کرد.

کارکنان خدوم صنعت برق در استان بوشهر نیز پابه پای ملت،  در بزنگاه های حساسی همواره پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب بوده و امسال نیز  همزمان با 9 دی پررنگ تر و با شکوه تر از سال های قبل عزم و اراده ملت در حمایت از نظام اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار