نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1402 - 23:51

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عصر امروز در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: ۹۸درصد روستاهای استان بوشهر از آب پایدار برخوردار هستند و ۲۰۰ روستای استان بوشهر نیز از طرح جهاد آبرسانی بهره‌مند می شود.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عصر امروز در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: ۹۸درصد روستاهای استان بوشهر از آب پایدار برخوردار هستند و ۲۰۰ روستای استان بوشهر نیز از طرح جهاد آبرسانی بهره‌مند می شود.عالی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی وبه برکت آن در حوزه آب کارهای زیادی خصوصا در روستاهای استان صورت گرفته است و البته عقب ماندگی های نیز دراین حوزه وجود دارد که باید با کار و تلاش شبانه روزی جبران شود.

 

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع‌) طرح جهاد آبرسانی در حال حاضر ۳۷ درصد پیشرفت دارد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه میزان آب تولیدی آب‌شیرین‌کن‌های استان ۱۰۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز می باشد، افزود: با تلاش جهادی صورت گرفته در دولت سیزدهم اکنون درصد پیشرفت شبکه فاضلاب در شهر بوشهر ۶۲ و در شهرهای گناوه و دیلم به ۸۸ درصد رسیده است.

 

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال نیز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال عملیاتی شده که این مهم مطالبه دیرینه شهروندان بوده است.

عالی عنوان کرد: یک هزار هکتار جنگل کاری نیز توسط پساب فاضلاب صورت خواهد گرفت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار