نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1402 - 17:23

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار کرد: فرایند گندزدایی آب استفاده از روش‌های فیزیکی یا شیمیایی به منظور کم کردن بار میکروبی است که برای تأمین سلامتی بسیار ضروری و از عوامل مهم پیشگیری از بیماری‌ها است.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار کرد: فرایند گندزدایی آب استفاده از روش‌های فیزیکی یا شیمیایی به منظور کم کردن بار میکروبی است که برای تأمین سلامتی بسیار ضروری و از عوامل مهم پیشگیری از بیماری‌ها است.وی بیان کرد: در همین راستا به موازات اجرا پروژه های آبرسانی سنجیش کمی و کیفی آب شرب این استان به صورت ویژه دنبال می‎شود.

عالی ادامه داد: در همین راستا در حال حاضر سنجش سلامت و کیفیت آب در ۳۹ شهر و ۵۰۵ روستای استان بوشهر به صورت مستمر انجام می‎شود.
وی اظهار کرد: بر اساس آزمایش‌های مکرر روزانه در آزمایشگاه‌های استان وضعیت کیفیت و بهداشت آب استان بوشهر اکنون در وضعیتی استاندارد و مطلوب قرار دارد.
عالی افزود: در ۶ ماهه امسال بیش از ۵۰ هزار آزمایش کلرسنجی در مناطق شهری و بیش از ۱۴۰ هزار آزمایش در روستاهای استان بوشهر انجام شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار