نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1402 - 16:56

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: پروژه جهادی بهبود روشنایی معابر شهر بوشهر از ۲۰ تا ۲۸ شهریورماه به اجرا درآمد





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: پروژه جهادی بهبود روشنایی معابر شهر بوشهر از ۲۰ تا ۲۸ شهریورماه به اجرا درآمد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در توضیح این خبر اظهار کرد: تیم‌های جهادی با حضور ۴۰ نفر نیروی عملیاتی و بهره‌گیری از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات سبک و سنگین  پروژه بهبود روشنایی معابر را اجرایی کردند.

وی بیان کرد: این عملیات با همت و تلاشی  معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به اجرا درآمد.

حشمتی ادامه داد: برابر برنامه ریزی انجام شده  یکی از اهداف پروژه بهبود روشنایی معابر بوشهر تعویض و تعمیر در  ۳۰۰ نقطه از مناطق مختلف شهر بود که در اجرای این عملیات چند گروه عملیاتی، هفت دستگاه خودرو سنگین  بالابر و ۱۰ دستگاه خودرو سبک عملیاتی از کل استان مشارکت داشتند. 

وی افزود: پس از کسب موفقیت در عبور بدون خاموشی از تابستان که نتیجه تلاش شبانه روزی و بی وقفه همکاران سختکوش شرکت است، این پروژه توسط شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای بهبود زیرساخت‌های روشنایی و افزایش کیفیت خدمات به جامعه انجام شد که نشان از اهمیت موضوع و تعهد و اراده این شرکت به ارائه خدمات بی منت به عموم مردم عزیز استان است.

حشمتی عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر  ادامه این پروژه جهادی به عنوان  الگویی عالی برای بهبود روشنایی و ارتقاء خدمات را در تمام شهرستانها تا پایان سال برنامه ریزی نموده است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار