نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1402 - 09:36
روز گذشته:

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در آستانه سال تحصیلی، برنامه‌ها و امکانات ویژه‌ای برای دانشجویان دانشگاه‌های این استان در نظر گرفته شده است.





نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در آستانه سال تحصیلی، برنامه‌ها و امکانات ویژه‌ای برای دانشجویان دانشگاه‌های این استان در نظر گرفته شده است.اکبر پورات روز سه شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی استان بوشهر اظهار کرد: با رصد دقیق مسائل و مشکلات دانشجویان استان بوشهر به دنبال اجرای برنامه‌هایی در بخش‌های مختلف هستیم تا بتوانیم زمینه‌ساز رفع این مشکلات شویم.

وی افزود: در این مسیر، مطابق با مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان بوشهر از محل مسئولیت‌های صنایع و به خصوص صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در حوزه‌های اجتماعی، کارسازی‌های مورد نیاز دانشگاه‌ها و دانشجویان انجام می‌شود تا مشکلات موجود در دانشگاه‌ها کاهش و رفع یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برای ایاب و ذهاب دانشجویان از ظرفیت شهرداری‌ها استفاده می‌شود که در این زمینه شهرداری بندر بوشهر آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و ارائه خدمات اعلام کرده است.

پورات ادامه داد: افزایش روشنایی و بهسازی محیطی در دانشگاه‌ها، خیابان و کوچه‌های منتهی به دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی، پیشگیری از قطع آب و برق دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی با رایزنی با شرکت آب و برق استان بوشهر، بهبود وضعیت سلف سرویس دانشگاه‌ها و تخصیص و توزیع اقلام اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت و مرغ به دانشگاه‌ها بخشی از برنامه‌های مدیریت ارشد استان برای کاهش مشکلات دانشگاه‌ها و دانشجویان است.

وی عنوان کرد: به دنبال ایجاد شور و نشاط اجتماعی با برگزاری جشن و مراسم مختلف در فضای دانشگاه‌های استان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امسال و در کنار اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی، کاروان راهیان پیشرفت به منظور بازدید دانشجویان از مراکز صنعتی استان اجرایی می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار