نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1402 - 04:42

نوای جنوب:معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: امروز با توجه به محدودیت شدید منابع طبیعی، آب و خاک، سوخت‌های فسیلی و تخریب محیط زیست انتخاب گرایش به رویکرد دانش بنیان انتخابی ضروری و آگاهانه است

نوای جنوب:معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: امروز با توجه به محدودیت شدید منابع طبیعی، آب و خاک، سوخت‌های فسیلی و تخریب محیط زیست انتخاب گرایش به رویکرد دانش بنیان انتخابی ضروری و آگاهانه است.

 

 علی باستین  در رویداد ملی تاثریا اظهار کرد: با توجه به شرایط و محدودیت منابع از این پس امکان فعالیت سنتی در فعالیت‌های اقتصادی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این رویدادها فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مزیتی و رقابتی استان است.

باستین ادامه داد: استان بوشهر آمادگی دارد با حمایت از بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان برای تکمیل زنجیره‌های ارزش محصولات مزیتی و راهبردی استان تلاش کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر یادآور شد: تلاش می‌شود با پرداخت تسهیلات بانکی تبصره ۱۶ و ۱۸ به عنوان تسهیلات تکلیفی و حمایتی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با اولویت حمایت شود.

باستین گفت: همچنین با توجه به امضای تفاهم نامه‌ای با صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته کشور این آمادگی وجود دارد که از این ظرفیت برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بهره لازم برده شود.

وی تاکید کرد: رویدادهای فناورانه مانند رویداد ملی تاثریا فرصت ارزشمندی برای بروز و ظهور استعدادها و بهره مندی از ظرفیت های استان بوشهر است.

باستین یادآو شد: بوشهر؛ استان بی‌نظیر در فرصت‌های سرمایه گذاری به شمار می‌رود و زمینه‌های ارزشمندی برای حضور نخبگان استانی، شرکت‎‌های دانش بنیان و فناور دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مسئول اجرا و تحقق تفاهم‌نامه‌های سرمایه گذاری در سفر رئیس جمهور موظف هستند با احصای نیازهای فناورانه و دانش بنیان این شرکت‌ها و ارتباط با آنها زمینه حضور هر چه بیشتر این شرکت‌ها را در طرح‌های سرمایه‌گذاری فراهم کنند










کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار