نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 خرداد 1402 - 16:22

نوای جنوب:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص اشتغال‌زایی مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ثبت اشتغال در سامانه تعیین شده اقدام کنند.

نوای جنوب:

 

 علی باستین در جلسه کارگروه اشتغال استان بوشهر باتأکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی اظهار داشت: شرایط که فراهم شده و تا پایان تیر ماه تمدید شده تلاش دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از این موقعیت ضروری است.

وی با تشکر از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بیان کرد: اکنون امیدواری در این حوزه بین مردم افزایش یافته که لازم است با تلاش مضاعف کمک شود تا تسهیلات مورد نظر پرداخت شود.

باستین با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص طرح‌های اشتغال‌زایی مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ثبت در سامانه تعیین شده اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: امسال در عرصه اشتغال‌زایی برنامه‌ریزی شده و تحول مهمی ایجاد خواهد شد که لازم است توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره پیگیری روزانه عملکرد بانک ها توسط دبیرخانه کارگروه استان ، گفت: بانک‌ها اجازه ندهند این فرصت انجام شده برای استان از دست برود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار