نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 ارديبهشت 1402 - 15:21

نوای جنوب:مقام معلم قابل وصف نیست چون کسی که در مقام تعلیم و تربیت نسل فردای ایران اسلامی فعالیت می کند رسالت بزرگی را در دست گرفته و در این راه همچون مجاهدی خستگی ناپذیر تلاش می کند.





نوای جنوب:شهردار آب پخش در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

 

متن پیام مهندس افشین خجسته پور بدین شرح است؛

 

بسمه تعالی

12 اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت مقام معلم را خدمت جامعه بزرگ و عزیز فرهنگیان و طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این روز بزرگ یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه ،زیباترین جلوه های سوختن و ساختن در عرصه تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و دانش ، اخلاق و دانایی ، ادب و اندیشه زینت بخشیده اند.

مقام معلم قابل وصف نیست چون کسی که در مقام تعلیم و تربیت نسل فردای ایران اسلامی فعالیت می کند رسالت بزرگی را در دست گرفته و در این راه همچون مجاهدی خستگی ناپذیر تلاش می کند.

اینجانب ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی، بلاخص جامعه برزگ فرهنگیان شهر آب پخش تبریک عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت دارم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار