نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 فروردين 1402 - 15:52

نوای جنوب:دارا خسروشاهی، مدیرعامل ایرانی‌تبار شرکت اوبر اخیرا اعلام کرده که در طول پاندمی کووید ۱۹، چند ماهی را به‌صورت مخفی و تحت‌عنوان یک کمپین، در قالب راننده اوبر مشغول به کار شده تا تجربه رانندگان را شخصا لمس کند.

نوای جنوب:دارا خسروشاهی، مدیرعامل ایرانی‌تبار شرکت اوبر اخیرا اعلام کرده که در طول پاندمی کووید ۱۹، چند ماهی را به‌صورت مخفی و تحت‌عنوان یک کمپین، در قالب راننده اوبر مشغول به کار شده تا تجربه رانندگان را شخصا لمس کند.دارا خسروشاهی، مدیرعامل ایرانی‌تبار شرکت اوبر اخیرا اعلام کرده که در طول پاندمی کووید ۱۹، چند ماهی را به‌صورت مخفی و تحت‌عنوان یک کمپین، در قالب راننده اوبر مشغول به کار شده تا تجربه رانندگان را شخصا لمس کند. در طول مدتی که او به عنوان راننده اوبر مشغول فعالیت بود، به دلیل رد کردن درخواست برخی از مسافران و دریافت انعام از برخی از مشتریان از سوی اپلیکیشن تنبیه شد و در عین حال با چندین چالش دیگر نیز روبرو شد که به او کمک کرد تا مشکلاتی که راننده‌ها با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند را از نزدیک لمس و درک کند.

تغییراتی که خسروشاهی پس از این تجربه در اوبر ایجاد کرد باعث شد تا درآمد سهم کمپانی اوبر در سال ۲۰۲۲ بیش از دو برابر شده و اولین سود تعدیل شده تمام سال خود از زمان تاسیس به بعد را به ثبت برساند. طبق آنالیز انجام شده توسط شرکت تحقیقات بازار YipitData، حالا ۷۴% بازار شرکت‌های جابجایی مسافر آمریکا دراختیار اوبر است که این عدد در اوایل سال ۲۰۲۰، تنها ۶۲% بود.

مولتی‌میلیاردر ایرانی، راننده اوبر شد

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
راننده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار