نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 اسفند 1401 - 18:36

نوای جنوب: حاصل مدیریت جهادی شهردار و تلاشهای شبانه روزی کارکنان شهرداری و شتاب بخشیدن در اجرای پروژه های متعدد عمرانی خدماتی، شهر وحدتیه در مسیر توسعه متوازن و آبادانی قرار گرفته است.

نوای جنوب: حاصل مدیریت جهادی شهردار و تلاشهای شبانه روزی کارکنان شهرداری و شتاب بخشیدن در اجرای پروژه های متعدد عمرانی خدماتی، شهر وحدتیه در مسیر توسعه متوازن و آبادانی قرار گرفته است.

 

🌀◀️ به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، روز دوشنبه ۸ اسفندماه مهندس ارشدی شهردار شهر در جریان بازدید میدانی از روند اجرای پروژه های متعدد عمرانی خدماتی درسطح شهر وحدتیه در گفتگویی اظهار داشت: با توکل برخداوند متعال، تلاش و همت شبانه روزی و بی منت مدیران و کارکنان شهرداری، همراهی و همکاری ارزشمند اعضای شورای اسلامی شهر، شهروندان و مسئولین محترم درسطح ملی و استانی، شاهد آغاز به کار و اجرای پروژه های متعدد زیربنایی، عمرانی و خدماتی در سطح شهر و گام برداشتن در مسیر و طریق توسعه متوازن، پایدار و پیشرفت همه جانبه سرزمین نفت و نخلستان شهر وحدتیه هستیم. 

 

🌀◀️ مهندس ارشدی ادامه داد: خدای را شاکریم که هم اینک و بر اساس برنامه چشم انداز ترسیم شده و در پرتو پیگیریهای مستمر و تلاش مداوم مجموعه، اقدامات خوبی در زمینه توسعه پایدار شهر شروع و با تمام توان تداوم دارد.

 

🌀◀️ شهردار وحدتیه اهم پروژه‌های عمران شهری و خدماتی در دست اجرای شهرداری را به شرح ذیل عنوان نمودند:

 

🔹 اجرای پروژه عمران شهری تسطیح و فرش موزائیک پیاده رو خیابانهای انقلاب، مولوی، صبا،  سعدی و.... 

🔹 اجرای پروژه مهم عمران شهری احداث دیوار حفاظتی و ساماندهی کانال دفع آبهای سطحی بلوار شهدا 

🔹 اجرای پروژه عمران شهری نصب سنگ جدول، ساماندهی اصولی دفع آبهای سطحی با نصب کانیو قاشقی در معابر سطح شهر نظیر کوچه سادات، کوجه های منشعب از خیابانهای کوهپایه، انقلاب ، بلوار آزادی  و..‌‌.. 

🔹 تداوم اقدامات عمرانی در پروژه مهم احداث خیابان ولیعصر عج با احداث کانال جابجایی شبکه مخابرات و....

🔹 اجرای اقدامات عمرانی به منظور توسعه، عمران و ساماندهی آرامستانهای جنت و فردوس شهر

🔹 تداوم فعالیتها واقدامات عمرانی در پارک بهاران و ساماندهی ورودی پارک با نصب سنگ جدول و فرش موزائیک 

🔹 اجرای پروژه زیباسازی و توسعه و بهبود سیما و منظر شهری با نقاشی دیواری

🔹 اجرای پروژه ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر 

🔹 اجرای پروژه ایمنی و ترافیکی نصب و احداث سرعت کاه در معابر شهر با آشکارسازی، رنگ آمیزی و نصب تابلو های لازمه

🔹 ساماندهی حوزه تبلیغات شهر با جانمایی و اجرای عملیات عمرانی آماده سازی فنداسیون برای نصب دو عدد بیلبورد بزرگ در شهر

🔹 اجرای پروژه جابجایی و تخلیه تأسیسات شهربازی قدیم و مهیا شدن محیط برای اجرای پروژه احداث بازارچه بومی محلی و گردشگری شهر وحدتیه 

🔹 تملک املاک، تخریب و بازگشایی معابر درسطح شهر نظیر : ملک آقای محمدحسین مزارعی در خیابان ساحلی شمالی - ملک آقای محمود اسماعیلی در خیابان انقلاب - ملک ورثه آقای سید محمدرضا موسوی در تقاطع خیابان های فرهنگ و مدرس 

و چند پروژه دیگر...

🌀◀️ مهندس ارشدی شهردار وحدتیه در پایان این بازدید و گفتگو با تقدیر و تشکر از همکاری و همت همگانی شهروندان، کارکنان شهرداری، اعضای شورای اسلامی و مسئولین که یاریگر شهرداری در ارائه خدمات متعدد به شهروندان بوده اند ابراز امیدواری نمودند که خدمات انجام شده مورد رضایت حق و موجب جلب رضایتمندی عمومی گردد.






































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار