نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 دي 1401 - 06:44

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: با توجه به حجم ترددها در محورهای ارتباطی این استان به خصوص در نیمه دوم سال، اصلاح نقاط حادثه ساز و ارتقای ایمنی جاده‌ها ضروری است.





نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: با توجه به حجم ترددها در محورهای ارتباطی این استان به خصوص در نیمه دوم سال، اصلاح نقاط حادثه ساز و ارتقای ایمنی جاده‌ها ضروری است.احمد محمدی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست شورای راهبری کاهش تصادفات استان بوشهر که با حضور فرمانده پلیس راه کشور برگزار شد افزود: دهیاران ایمن سازی محورهای روستایی و رفع نقاط حادثه خیز را در دستور کار قرار دهند.

وی از افتتاح طرح آبرسانی سیراف به جم خبر داد و تصریح کرد: این پروژه مهم آبرسانی در بهمن ماه امسال وارد مدار تولید و بهره‌برداری می‌شود و به این صورت تردد روزانه صدها تریلر و کامیون حامل آب حذف می‌شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: با حذف کامیون‌های حامل آب به شهرستان جم، بازسازی و بهسازی جاده سیراف به جم در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر اصلاح جاده‌ها در شهرها و روستاهای استان را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برای ایمنی جاده‌ها و اصلاح نقاط حادثه‌ساز اقدامات لازم باید در دستور کار قرار گرفته شود.

وی باتأکید بر راه‌اندازی پلیس راه در مسیر عسلویه به کنگان افزود: طرح‌های یاد شده از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی از جمله طرح‌های ایمنی جاده‌ها و زیرساخت‌های پلیس راه عسلویه به کنگان تأمین شود.

محمدی‌زاده گفت: افزایش تردد خودروها در استان بوشهر نشان از افزایش حمل و نقل بار، مسافر و حضور گردشگر است و با برگزاری نشست‌های تخصصی در راستای کاهش حوادث جاده ای باید تمهیدات لازم برای سفرهای زمستانی و نوروزی گردشگران برگزار شود.

وی با افزایش ۴۲ درصدی تردد خودروها در هشت ماه گذشته افزود: تمرکز بر هوشمند سازی و نظارت تصویری برای کاهش تصادفات و ارتقا ایمنی جاده‌ها یک ضرورت است.

محمدی‌زاده گفت: آموزش دانش‌آموزان در عرصه ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است که این مهم باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار بوشهر همچنین بر اجرای طرح همیاران پلیس در راستای کاهش تصادفات و ایمنی تردد تاکید کرد.

وی اجرای طرح جامع کاهش حوادث از سوی شورای شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پارک ترافیک در شهر بوشهر فعال شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار