نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 آبان 1401 - 05:50

نوای جنوب::فرماندار گناوه گفت: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان گناوه باید برحسب نیاز شهرستان اولویت بندی شود تا بتوان با کار کارشناسی به نتایج مطلوب‌تری در این زمینه دست یافت.

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان گناوه باید برحسب نیاز شهرستان اولویت بندی شود تا بتوان با کار کارشناسی به نتایج مطلوب‌تری در این زمینه دست یافت.

 

◽به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان گناوه اظهار داشت: اقدامات متعددی در شهرستان گناوه برای ایجاد فرصت‌های شغلی در این شهرستان انجام شده است.

◽فرماندار گناوه بیان کرد: ارائه تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان گناوه باید برحسب نیاز شهرستان اولویت بندی شود تا بتوان با کار کارشناسی به نتایج مطلوب‌تری در این زمینه دست یافت.

◽وی گفت: در اولویت بندی ها به موضوعات فرهنگی، ورزشی و سلامت مردم توجه ویژه صورت گیرد و از سرمایه گذاری در این زمینه‌ها به طور جدی حمایت شود.

◽صفری ادامه داد: شهرستان گناوه دارای افراد و سرمایه گذاران مستعدی است که سرمایه‌های خود را در شهرستان‌های دیگر استفاده می‌کنند و باید زمینه لازم را برای ورود آنها به سرمایه گذاری در شهرستان با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی به نحو شایسته و مطلوب فراهم شود.

◽وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی خدمات انجام شده به مردم یادآور شد: در شرایط کنونی که دشمن درصدد ناامید کردن مردم است همگی باید در ایجاد امید و امیدواری در جامعه تلاش و همت مضاعف داشته باشند و هرچه بیشتر مردم را در جریان کارهای صورت گرفته قرار دهیم، امیدواری آنها به آینده انقلاب و نظام بیشتر خواهد شد.

◽فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در برابر همه توطئه‌های دشمنان با صلابت و استواری ایستاده است و دشمنان نیز از این قدرت به وحشت افتاده و درصدد توطئه و دسیسه علیه آن از راه‌های گوناگون هستند اما همه این توطئه‌ها شکست خورده است.

◽وی بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه خدمات و ارائه تسهیلات و اشتغالزایی ها و سرمایه گذاری در شهرستان گناوه انجام شده است که مدیران دستگاه‌ها در حوزه‌های کاری خود باید آنها را به صورت گسترده و شفاف به مردم اطلاع رسانی و بازگو کنند.

◽وی بیان کرد: اداراتی که به آنها سهمیه اشتغال زایی اختصاص یافته است نسبت به تعهدات خود عمل کنند و ثبت شغل در سامانه رصد رو به طور جدی پیگیری کنند.







کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فرماندار گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار