نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 مرداد 1401 - 09:25
در گفتگویی:

ر روز دوشنبه ۳ مردادماه مهندس حسین ارشدی شهردار وحدتیه طی گفتگویی با این روابط عمومی ودر تشریح اقدامات صورت گرفته عنوان داشت: 

نوای جنوب:  حسب هشدارهای هواشناسی، ستاد مدیریت بحران استانداری و فرمانداری دشتستان اقدامات پیشگیرانه ای توسط شهرداری وحدتیه و در آستانه بارشهای شدید پیش بینی شده صورت گرفت.

 

  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در روز دوشنبه ۳ مردادماه مهندس حسین ارشدی شهردار وحدتیه طی گفتگویی با این روابط عمومی ودر تشریح اقدامات صورت گرفته عنوان داشت: حسب هشدارهای هواشناسی و اخطاریه های ستاد مدیریت بحران استانداری و تاکیدات فرمانداری دشتستان در خصوص بارش های شدید پیش بینی شده برای استان بوشهر همچنین حفظ آمادگی لازم و اجرای تمهیدات مربوطه در این خصوص از هفته قبل با تلاش همه جانبه مجموعه شهرداری اقداماتی جهت پیشگیری و کنترل سیلاب احتمالی صورت گرفته است.

 

  شهردار وحدتیه با هشدار و اخطار به همشهریان و با اشاره به وقوع سیل ویرانگر سنوات گذشته در سطح شهر وحدتیه تصریح نمود؛ با توجه به نحوه استقرار و موقعیت جغرافیایی شهر وحدتیه که در دامنه کوههای نرگسی واقع و دره ها و آبراهه های فصلی متعددی به سمت این شهر گسیل هستند که دره مرکزی شهر از وسط بافت مسکونی عبور و اکثر سیلابها و آبهای جاری در این دره هدایت میشوند.

 

  مهندس ارشدی ضمن تاکید بر آمادگی صددرصد مجموعه شهرداری و ستاد بحران شهر، اهم اقدامات صورت گرفته رابه شرح ذیل عنوان فرمودند:

 

🔹 تشکیل ستاد بحران شهرداری و بازدید میدانی از دره مرکزی، پل ها، آبراه ها وجداول دفع آبهای سطحی شهر 

 

🔹 لایروبی، خاکبرداری و پاکسازی کف دره مرکزی شهر و جمع آوری زباله ها، نخاله ها و .... موجود

 

🔹 بازگشایی دهانه پل ها، لایروبی و پاکسازی کانالهای دفع آبهای سطحی، آبراهه ها، جداول و....

 

🔹 اعلام آماده باش لازم به مدیران و کارکنان مرتبط 

 

   





















ضمنا در ظهر امروز دوشنبه، با توجه به حساسیت امر و لزوم هماهنگی، پیگیری و جهت بازدید میدانی از روند امورات مربوطه، جناب آقای بارگاهی معاون سیاسی امنیتی و مهندس بی باک معاون عمرانی فرمانداری دشتستان در معیت هیئت همراه شامل مهندس ارشدی شهردار، آقای سالاری و خانم محمدیان رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر،  مهندس زارعی مدیر فنی و عمران شهرداری و..... از سطح شهر وحدتیه خصوصا دره مرکزی و روند اجرای عملیات پاکسازی و لایروبی درحال اجرا بازدید نمودند. در این بازدید مقامات مسئول از روند اجرای کارها اعلام رضایت و تقدیر و تشکر نمودند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار