نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 تير 1401 - 16:25

نوای جنوب:امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر به عنوان یکی از متولیان جامعه بزرگ نوجوان و دانش آموزی استان بوشهر سعی در پرورش مدیران نسل نو دارد

 





نوای جنوب:محمدرضا تنو مسؤل  امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر در گفت و گو با روابط عمومی مجمع جوانان استان بوشهر افزود: امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر به عنوان یکی از متولیان جامعه بزرگ نوجوان و دانش آموزی استان بوشهر سعی در پرورش مدیران نسل نو دارد.


 

 

وی ضمن ارائه و رونمایی از برنامه های امور نوجوان مجمع جوانان جوانان گفت: با همت اعضای نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر در این هفته فاز جدید عضو گیری را شروع خواهیم کرد، که گام بزرگی در جذب و ساماندهی و حمایت از نخبگان نوجوان کشور است.

 

او گفت : نوجوانان و دانش آموزان می توانند جهت عضویت در این مجمع به نشانی nojavanan_busheher در تمامی رسانه ها پیغام دهند .

 

 

تنو افزود: همچنین با توجه به راهبردهای شیوه نامه بانک اطلاعاتی نخبگان در جهت حمایت از ایده های نوآورانه و متفکرانه نخبگان این بانک، از تأسیس مراکز رشد و نوآوری نوجوان که مرکز فکر و ایده های نوآورانه و فناورانه نخبگان علمی و پژوهشی بانک نخبگان است، در جهت رشد و پرورش این نخبگان با کمک پارک های علم و فناوری و پژوهشسراهای استان بوشهر جلساتی گرفته شده است که نتایج این جلسات در هفته های آینده مشخص خواهد شد .

 

 

 

وی ادامه داد: برنامه های دیگر امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر که در حال برگزاری است ، کار کارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری زیر نظر نوجوانان و جوانان نخبه استان بوشهر  با موفقیت در دوره قبل برگزار شد، که با آموزشی های تخصصی استعداد های خوب را به مراکز مختلف معرفی خواهیم کرد جهت پروش استعدادی که دارند.

 

 

محمدرضا تنو با اشاره به اینکه نوجوانان و دانش آموزان سرمایه‌های اصلی کشور هستند، افزود: باید از توان و ظرفیت نوجوانان فردای کشور برای حل مشکلات داخلی استفاده شود. ما در استان بوشهر از ظرفیت های زیادی برخوردار هستیم که به کمک شما نوجوانان و جوانان برای اجرای آن ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

 

 

او گفت: شناسایی ظرفیت‌های استان بوشهر ضروری است با توجه به ظرفیت بالای این استان در بخش‌های مختلف شناسایی و فعال کردن آن‌ها ضروری است و باید از همه توانمندی‌های استان استفاده شود تا گامی در زمینه توسعه نسل نوجوانان و جوانان استان برداشته شود و ما تمام توان خود را برای حمایت از جوانان موفق و مدیران جوان بوشهری به کارخواهیم بست.

 

 

وی در آخر گفت: امید داریم که امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر، با اجرای این برنامه ها گامی مثبت در جهت بالنده کردن این قشر برداشته و به شور آفرینی و پیشرانی نوجوانان دست یاری دهند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ننو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار