نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 فروردين 1401 - 09:44

نوای جنوب:سیدحمیدرضا علم گفت: در سفر‌های نوروزی تا ۱۰ فروردین بیش از ۷۰۰ هزار خودرو به استان بوشهر وارد و ۶۵۱ هزار خودرو نیز از استان خارج شده‌اند.

نوای جنوب:مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی استان بوشهر و آزاد بودن سفرها، امسال مسافران زیادی به استان آمدند و تا امروز ۱۰ فروردین ۱۰۳ درصد نسبت به پارسال رشد آمدوشد داشته‌ایم.

سیدحمیدرضا علم افزود: در سفر‌های نوروزی تا ۱۰ فروردین بیش از ۷۰۰ هزار خودرو به استان بوشهر وارد شده و ۶۵۱ هزار خودرو نیز از استان خارج شده‌اند که با توجه به برگشت از سفر، این روز‌ها خروجی‌ها از ورودی بیشتر شده است.

او اضافه کرد: بیشترین بار آمدوشد در محور دالکی ـ کنارتخته است که بیشتر در ساعت‌های ظهر شلوغ می‌شود و راهداری و پلیس راه پیوسته در حال روان‌سازی این مسیر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر درباره پوشاندن نام بندر گناوه در تابلوی جاده ساحلی بوشهر ـ گناوه هم گفت: نشست شورای راهبردی بررسی تصادفات استان پیوسته با حضور استاندار برگزار می‌شود که، چون این مسیر آمدوشد سنگینی دارد و بسیاری از رانندگان گردشگر به این راه آشنا نیستند، با توصیه پلیس و با تصمیم این شورا، تابلوی گناوه از مسیر ساحلی بوشهر به گناوه پوشانده شد تا حادثه‌ای پیش نیاید و پلیس رانندگان را به مسیر چهارخطه گزبلند ـ آبپخش ـ گناوه هدایت می‌کند که بار آمدوشد کمتری دارد. درآخر تعطیلات نوروز این برچسب کنده می‌شود.

علم درباره مسافرت با وسایل عمومی هم گفت: در تعطیلات نوروزی ۱۶۴ هزار مسافر نیز با ۶ هزار و ۷۰۰ سرویس اتوبوس وارد استان شده‌اند.

او همچنین از اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس برای راهیان نور و اعزام زائران به مناطق عملیاتی خبر داد که تاکنون ۲ هزار نفر به این مناطق رفته‌اند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
خودرو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار