نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 مرداد 1400 - 12:04

نوای جنوب:دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر گفت: واکسیناسیون ۲ هزار و ۷۳۰ نفر از کارکنان شبکه بانکی در این استان آغاز شد.

نوای جنوب:دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر گفت: واکسیناسیون ۲ هزار و ۷۳۰ نفر از کارکنان شبکه بانکی در این استان آغاز شد.داریوش زراعت‌گر در گفت و گو با ایرنا افزود: هزار و ۱۷۵ نفر از کارکنان شبکه بانکی این استان نیز افراد بالای ۴۵ سال هستند که پیش از این همزمان با سایر هم‌استانی‌ها در مراکز عمومی تزریق، واکسن کرونا را دریافت کردند.

واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها در استان بوشهر آغاز شد

وی بیان کرد: بر اساس جدول زمانبندی دانشگاه علوم پزشکی کارکنان ۲۹ بانک دولتی، نیمه دولتی، خصوصی و موسسه‌های  مالی و اعتباری استان از امروز تا جمعه واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

زراعت‌گر ادامه داد: واکسیناسیون کارکنان بانکی در شهرستان بوشهر در سالن ورزشی مخابرات در جوار میدان رفاه شهر بوشهر و کارکنان سایر شهرستان‌ها نیز بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در مراکز عمومی تزریق واکسن، تزریق خواهد شد.

وی افزود: میزان ابتلا به کرونا در بین کارکنان بانک‌ها بسیار بالا است به نحوی که از بدو شیوع این ویروس ۶ نفر از کارکنان بانک‌ها در استان بوشهر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

زراعت‌گر یادآور شد: با توجه به میزان سرایت بالای کرونا در بین کارکنان شبکه بانکی استان بوشهر، از هم استانی‌ها انتظار است تا آنجا که می توانند با استفاده از ظرفیت نرم‌افزار و سامانه‌های اینترنتی کارهای بانکی خود را انجام و از مراجعه حضوری به بانک ها خودداری کنند تا میزان شیوع  کرونا در بین کارکنان به حداقل برسد.

وی عنوان کرد: با تدابیر پیش بینی شده تصمیم های ستاد استانی مقابله با کرونا به صورت منظم در استان بوشهر اجرایی شده است تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی میزان ابتلای کارکنان شبکه بانکی به کمترین میزان ممکن برسد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
واکسن کرونا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار