نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 تير 1400 - 06:18

نوای جنوب:ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم و کارکنان عزیز و خدوم مجموعه قضائی شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیقات روز افزون این عزیزان را مسئلت می نماید.





نوای جنوب:
هفته اول تیر ماه یادآور فاجعه جانسوز و دردناک شهادت بزرگ معمار دستگاه قضایی  ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب است. این هفته فرصت مناسبی برای تکریم تلاش های خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه می باشد. یقینأخادمان مردم در قوه قضائیه بر خود می بالند که گام در عرصه ای نهاده اند که صبغه ای الهی دارد و حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون دکتر بهشتی مظلوم است و نیروی انتظامی مفتخر است که به عنوان ضابط قوه قضائیه در مسیر اجرای نظم و امنیت گام برمی دارد و پر واضح است که همکاری مشترک نیروی انتظامی با قوه قضائیه ایفای حقوق فردی و اجتماعی عامه مردم و محقق شدن عدالت اجتماعی را در پی خواهد داشت .
فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم و کارکنان عزیز و خدوم مجموعه قضائی شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیقات روز افزون این عزیزان را مسئلت می نماید.
 فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان سرهنگ فرهاد آراوند



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ اراوند

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار