نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 تير 1400 - 01:17

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به منظور پیشبرد اهداف خود تفاهم نامه همکاری امضا کردند.





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به منظور پیشبرد اهداف خود تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر غامرضا حشمتی در تشریح اهداف این تفاهم‌نامه اظهار داشت: موضوع تفاهم نامه ساماندهی، اجرا و بازرسی سیستم ارتینگ ساختمانهای در دست احداث استان بوشهر ( برخوردار از قرارداد نظارت با سازمان نظام مهندسی) مطابق با دستورالعمل سیستم زمین، آخرین ویرایش مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است. همچنین  افزایش ایمنی، ساماندهی ساخت و سازها ، اصلاح فرهنگ مصرف انرژی در ساختمانها ازدیگر موارد همکاری فی مابین است
وی با اشاره به اینکه زمان اجرا این تفاهم نامه از ابتدا تیرماه جاری تعیین شده است، بیان کرد: در قالب تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر  دوره های آموزشی متناسب با موضوع تفاهم نامه برای مجریان ارتینگ و ناظرین  با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و صدور گواهینامه معتبر را انجام میدهد.
حشمتی ادامه داد: ایجاد و طراحی گردش کار و صدور تاییدیه ارت و معرفی مالک به شرکت توزیع برق برای اخذ خدمات انشعاب از دیگر اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان در قالب تفاهم نامه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.
وی افزود: در قالب این تفاهم‌نامه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز متعهد شد تا نسبت به معرفی مجریان ارت به سازمان جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و ثبت در بانک اطلاعاتی مجریان ارت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اقدام کند.
حشمتی گفت: اخذ شناسنامه ارت صادره از سازمان نظام مهندسی ساختمان جهت صدور مجوز انشعاب برق دیگر تعهد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در قالب تفاهم‌نامه( واگذاری انشعاب منوط به ارائه شناسنامه ارت) با سازمان یاد شده است.
وی اظهار داشت: محدوده اجرای تفاهم‌نامه در استان بوشهر است که در مرحله نخست شامل شهر بوشهر و در مرحله های بعد طی دستورالعمل تهیه شده درسایر نقاط استان اجرا  خواهد شد.
حشمتی افزود: اجرای مفاد این تفاهم نامه برای کلیه ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری  متقاضی پروانه ساختمانی در استان بوشهر الزامی است.
در ادامه جلسه آقای مهندس علم بلادی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر نیز با ابراز خرسندی از اجرای این تفاهم نامه عنوان داشتند : سازمان نظام مهندسی استان با ۶ هزار عضو در استان می تواند زمینه ساز همکاری بسزایی را با صنعت برق در تمامی مراحل اجرای تفاهم نامه و دستورالعمل های شرکت توزیع باشد
وی در ادامه با اشاره به مبحث ۲۲ ساختمان در خصوص تعمیر و نگهداری افزود: سازمان نظام مهندسی آماده است در مورد مصرف انرژی و ایمنی ساختمانها  با شرکت توزیع برق همکاری نماید.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار