نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 تير 1400 - 23:10

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با یکدیگر دیدار و آخرین راهکارها برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف برق را مورد بررسی قرار دادند





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با یکدیگر دیدار و آخرین راهکارها برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف برق را مورد بررسی قرار دادند
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی روز چهارشنبه در دیدار با سید حسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: امسال افزایش محسوس دما نسبت به سال‏های گذشته ، کاهش بارندگی  سنوات قبل   منجر به کاهش ۵۰ درصدی ذخایر آب نیروگاههای برق آبی کشور گردید ، همچنین شیوع گسترده استفاده از دستگاههای استخراج رمز ارز های غیر مجاز در شبکه های برق سراسر کشور ،  شرایطی ایجاد کرد که تامین برق با مشکل مواجه گردیده است.
وی بیان کرد: در کنار افزایش دما که  افزایش مصرف را نیز به دنبال داشته کمبود بارش نیز ظرفت تولید برق آبی کشور را به میزان قابل توجهی با کاهش مواجه کرده است.
حشمتی ادامه داد: در کنار این موضوع ها استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرمجاز از دیگر عواملی است که به موضوع کمبود انرژی در سطح استان بوشهر دامن زده است. در حال حاضر تعداد ۱۸۰۰ دستگاه ماینر غیر مجاز در استان کشف گردیده است که هر یک دستگاه ماینر معادل یک کولر گازی برق مصرف می نماید .
وی گفت: با این چنین شرایطی در کنار اقدام های توسعه ای برای افزایش ظرفیت شبکه تفاهمنامه هایی نیز با بخش های مختلف اداری، تجاری و مسکونی منعقد شد تا با هدف تامین برق پایدار مشترکان همکاری لازم و موثری را با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشته باشند
وی افزود ؛ همکاری فی مابین شرکت برق و صداو سیمای بوشهر از سال های گذشته تا کنون وجود داشته که جای تقدیر دارد ، و انتظار می رود صدا و سیمای بوشهر کمافی سابق در زمینه های فرهنگ سازی و ترویج مدیریت مصرف برق ، فضای مجازی ، ساخت برنامه های آموزشی و سایر مواردی که می تواند تاثیرات بسزایی در رشد فرهنگی مردم شریف استان در مبحث اصلاح الگوی برق باشد مساعدت و همکاری نماید .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: صدا و سیما به عنوان رسانه‏ فراگیر و همگانی در ارتباط با مصرف بهینه انرژی همواره از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده است.
سید حسین ناظر افزود: در این راستا با توجه به آغاز تابستان برای مصرف بهینه برق نیز ویژه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که امید است به مدیریت مصرف کمک کند.
وی گفت: صدا و سیما آماده همکاری  در زمینه پخش برنامه های مختلف شرکت برق  از جمله برنامه های آگاهی بخش،  آموزشی رادیویی و مدیریت مصرف برای مخاطبان  می باشد .



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار