نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 فروردين 1399 - 16:47
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان؛

نوای جنوب:رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت:برگزاری مراسمات ختم و عروسی و تجمعات در منازل باعث گسترش زنجیره کرونا شده و به شیوع بیشتر این ویروس مرگبار بین خانواده ها کمک می کند.





 

نوای جنوب: برگزاری مراسمات ختم و عروسی در منازل باعث گسترش زنجیره کرونا می شود/پیشگیری مهمترین راه حل برای ریشه کن کردن کرونا ویروس است*

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت:برگزاری مراسمات ختم و عروسی و تجمعات در منازل باعث گسترش زنجیره کرونا شده و به شیوع بیشتر این ویروس مرگبار بین خانواده ها کمک می کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ماریا خویش دوست با اشاره به شیوع کرونا و لزوم قطع زنجیره انسانی اظهار داشت:روزهای سخت مقابله با کرونا گذراست و مهم این است که چگونه برای نجات کشور تلاش کرده باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد:برگزاری مراسمات ختم و عروسی و تجمعات در منازل باعث گسترش زنجیره کرونا شده و به شیوع بیشتر این ویروس مرگبار بین خانواده ها کمک می کند
خویش دوست بیان داشت:پیشگیری مهمترین راه حل برای ریشه کن کردن کرونا ویروس است و در مراسمات اجتماعی مثل عزاداری،ختم و عروسی و غیره ممکن است افرادی که هیچ علامتی ندارند ناقل ویروس کرونا باشند.
وی ابراز داشت:مردم سلامت یکدیگر و همنوعان خود را در نظر داشته باشند و سعی کنند در این روزهای شیوع کرونا از برپایی هرگونه مراسم در منازل خود پرهیز کنند و اطعام دهی را از طریق اعمال حسنه دیگری انجام دهند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد:بر اساس دستورالعمل های بهداشتی،هرگونه تجمع و برپایی مراسمات اجتماعی مثل ختم و غیره سلامتی مردم را به خطر می اندازد و اصلا به نفع مردم نیست و باید از انجام آنها اجتناب کرد.

ماریا خویش دوست تاکید کرد: مردم شریف شهرستان دشتستان بجای برگزاری مراسم ختم، هزینه آن را به نیازمندان داده و
با  انجام این کار علاوه بر سهیم شدن در امرِ خیر موجب آرامش خاطر درگذشتگان خواهد شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در پایان خاطرنشان کرد: عدم برپایی مراسم ختم، به قطع زنجیره انسانی کرونا ویروس کمک شایانی خواهد کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر خویشدوست

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار