نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 اسفند 1398 - 14:26
در یک اقدام غیر منتظره:

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: موضوع ممنوعیت جلوگیری از سفر به استان بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بوده اما استان بوشهر پیشنهاد کرده که به مدت دو هفته ورود و خروج از استانها ممنوع اعلام شود.





نوای جنوب:با اعلام استاندار بوشهر در نشست استانی مقابله با کرونا، ساعت ادارات استان طبق روال قبل از ساعت هفت تا ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه خواهد بود.

این در حالی است که از هفته گذشته ساعت کاری ادارات استان بوشهر از ساعت هشت تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تعیین شده بود.

این تصمیمات در حالی اتخاذ شده است که استان بوشهر تا چند روز پیش، بوشهر تنها استان سفید کشور از نظر ابتلاء به کرونا بود و اکنون پنج نفر مبتلا در استان شناسایی شده است.

در این نشست، پیشنهاد ستاد استانی مقابله با کرونا در بوشهر به ستاد ملی و وزرای نفت و کشور در مورد وضعیت کارکنان منطقه پارس جنوبی توسط استاندار بوشهر اعلام شد.

* پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا برای جلوگیری از پروازها از مبدا استانهای آلوده به مقصد عسلویه تا پایان سال جاری

* شرایطی فراهم شود تا پایان اسفندماه جابجایی نیرو در عسلویه انجام نشود و کسانی که به مرخصی رفتند تا پایان سال به محل کار مراجعه نکنند.

همچنین گراوند اعلام کرد که پیشنهاداتی به ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد ساعت کاری ادارات و جلوگیری از سفر به استان بوشهر اعلام شده است.

*به ستاد ملی مقابله به کرونا پیشنهاد دادیم که ساعت کاری ادارات به صورت واحد در کل کشور از ۸ تا ۱۳ باشد و همه استانها موظف به رعایت این ساعت کاری باشند.

* موضوع ممنوعیت جلوگیری از سفر به استان بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بوده اما استان بوشهر پیشنهاد کرده که به مدت دو هفته ورود و خروج از استانها ممنوع اعلام شود.

‏*با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و به منظور رعایت اصول بهداشتی، بازار بوشهر و آرایشگاه های زنانه بوشهر تا پایان هفته جاری تعطیل خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرونا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار