نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 دي 1401 - 11:47

توای جنوب:احمد لطفی بیان داشت: با توجه به حجم بالای ترافیک در مسیر عالی‌شهر-بوشهر که چهارراه گورکات نیز در این مسیر قرار داد و همچنین کاهش سرعت خودروهایی که به این محل می‌رسند، لازم بود که یک میدان بزرگ در این مکان ایجاد شود، که این پروژه اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

 





نوای جنوب:فرماندار تنگستان از آغاز پروژه احداث میدان چهارراه گورکات در بخش دلوار تنگستان خبر داد.

 

احمد لطفی بیان داشت: با توجه به حجم بالای ترافیک در مسیر عالی‌شهر-بوشهر که چهارراه گورکات نیز در این مسیر قرار داد و همچنین کاهش سرعت خودروهایی که به این محل می‌رسند، لازم بود که یک میدان بزرگ در این مکان ایجاد شود، که این پروژه اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی اضافه نمود: اهمیت این میدان از آنجایی بیشتر می‌شود که مرز ارتباطی بین دو شهرستان بوشهر و تنگستان بوده و ساماندهی بلوارهای منتهی به میدان نیز در دستور کار خواهد بود.

 

لطفی خاطرنشان کرد: این پروژه توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و با مشارکت دهیاری‌های گورکات و با مشاوره و نظارت پلیس راه احداث خواهد شد.

*ساماندهی جاده دسترسی به مجتمع گچ اشکالی*

 

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری تنگستان؛ فرماندار تنگستان به همراه نماینده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و رییس اداره معادن استان بوشهر، به منظور بررسی وضعیت جاده دسترسی به مجتمع گچ اشکالی و ساماندهی دره فصلی موجود در این محل، با بازدید میدانی و برگزاری نشست در محل فرمانداری، این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

احمد لطفی فرماندار تنگستان در این نشست با اشاره به پتانسیل خوب شهرستان در حوزه صنایع، معادن و اسکله‌ها، برای توسعه معادن و جذب سرمایه‌گذار و همچنین کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و صنعتی شهرستان، ایجاد زیرساخت‌های لازم مانند جاده دسترسی، تامین برق و آب را ضروری دانست.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار