نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 دي 1400 - 18:39

نوای جنوب:فرماندار تنگستان گفت: در زمان حاضر، درجهش تولید مسکن، تنگستان با ۷۱ درصد تحقق برنامه در مقام اول استان بوشهر قرار دارد.

نوای جنوب:احمد لطفی در نشست مردمی در مسجد قائم (عج) اهرم افزود: جوانانی که مشکل مسکن دارند، برای ثبت نام در نهضت جهش تولید مسکن اقدام و از این فرصت استفاده کنند.

وی گفت: در روستاهای تنگستان وضعیت مقاوم‌سازی مسکن نسبت به میانگین استانی، کمتر است و از مردم روستاها تقاضا می‌شود برای مقاوم‌سازی خانه های خود با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن اقدام کنند.

فرماندار تنگستان یادآورشد:رسیدگی به مشکلات، خدمت رسانی و ارائه خدمات بیشتر به مردم بعنوان مهمترین اولویت دولت سیزدهم به شمار می‌رود و همه مسئولان اجرایی موظف به اجرای این سیاست هستند.

وی اضافه کرد:بنا براین است که با پشتیبانی مردم و با وقت گذاشتن و با کمک مدیران اجرایی، گام به گام و بر اساس اولویت، درخواست‌های مردم اجابت و در مسیر کاهش مشکلات و تنگناهای آنها گام برداشته شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: هرچند عده‌ای برای ضربه زدن به انقلاب بدنبال تزریق ناامیدی در بین مردم هستند اما ملت ایران آگاه و نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبندند و تاکنون این توطئه‌ها و مشکلات آنان را از پا در نیاورده است.

وی اظهار کرد: چهل و اندی سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد به رغم میل و خواسته دشمن این انقلاب با پشتیبانی، ایثارگری و جانفشانی مردم و خادمان مخلص آنان همچنان با اقتدار و صلابت ایستاده است.

لطفی با بیان اینکه بنای ما در شهرستان تنگستان برنامه محوری است افزود: برخی موضوع ها و نیازهای شهرستان که در سطح استان است را بنا بر ارتباط کاری و تجربه شخصی‌ پی‌گیری می‌شود و در بخش مطالبات فرااستانی نیز مطالبات مردم یادداشت و از طریق نماینده مردم درخواست و دنبال می‌شود.وی با تاکید بر اینکه درخواست‌های مردم باید بر اساس اولویت پاسخ داده شود، گفت:

فرماندار تنگستان یادآور شد: زمینه ایجاد اشتغال هم در سطح استان و هم در سطح دستگاه‌های شهرستان مهیاست و عزم دولت در این زمینه برای ایجاد و حمایت از اشتغال، جدی است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار