نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 مهر 1401 - 08:26

نوای جنوب:احمد لطفی فرماندار تنگستان، بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، پیامی را بدین شرح منتشر نمود؛





نوای جنوب:احمد لطفی فرماندار تنگستان، بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، پیامی را بدین شرح منتشر نمود؛

 

بدون شک تعالی و‌ نیل به توسعه همه‌جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند که اکنون این مهم مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم نیروی سبزپوش انتظامی است که با استفاده از همه ظرفیت‌های نظامی، از میهن عزیزمان حراست می‌نمایند.

این نیروی تلاشگر نقش بارز و مهمی را در برقراری نظم، آرامش و امنیت در جای جای کشور ایفا می‌نماید و برای ارتقای فعالیت‌های خود، از توانمندی و مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار بهره می‌برد.

امروز اقتدار و آرامش کشور، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه مهیا شده است. 

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی‌ است تا گوشه‌ای از توانمندی‌های این مجموعه را به منصه ظهور رسانیده و موجبات افزایش اعتماد و مشارکت مردم انقلابی مان را فراهم آوریم.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ناجا، و تبریک این هفته به فرماندهان، کارکنان و نیروهای جان‌برکف و دلسوز نیروی انتظامی، عزت، سربلندی، پایداری و سلامتی ایشان را از پیشگاه احدیت و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.

 

احمد لطفی

فرماندار شهرستان تنگستان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار