کد خبر: 34292 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 مهر 1401 - 08:26
پیام فرماندار تنگستان بمناسبت هفته فراجا

نوای جنوب:احمد لطفی فرماندار تنگستان، بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، پیامی را بدین شرح منتشر نمود؛





نوای جنوب:احمد لطفی فرماندار تنگستان، بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، پیامی را بدین شرح منتشر نمود؛

 

بدون شک تعالی و‌ نیل به توسعه همه‌جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند که اکنون این مهم مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم نیروی سبزپوش انتظامی است که با استفاده از همه ظرفیت‌های نظامی، از میهن عزیزمان حراست می‌نمایند.

این نیروی تلاشگر نقش بارز و مهمی را در برقراری نظم، آرامش و امنیت در جای جای کشور ایفا می‌نماید و برای ارتقای فعالیت‌های خود، از توانمندی و مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار بهره می‌برد.

امروز اقتدار و آرامش کشور، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه مهیا شده است. 

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی‌ است تا گوشه‌ای از توانمندی‌های این مجموعه را به منصه ظهور رسانیده و موجبات افزایش اعتماد و مشارکت مردم انقلابی مان را فراهم آوریم.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ناجا، و تبریک این هفته به فرماندهان، کارکنان و نیروهای جان‌برکف و دلسوز نیروی انتظامی، عزت، سربلندی، پایداری و سلامتی ایشان را از پیشگاه احدیت و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.

 

احمد لطفی

فرماندار شهرستان تنگستان

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/34292