نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 مهر 1401 - 08:14

نوای جنوب:معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  فرمانداری گناوه گفت : باید نسبت به رفع مسایل و مشکلات آنها بویژه نیازمندان توجه جدی صورت گیرد.





نوای جنوب:معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  فرمانداری گناوه گفت : باید نسبت به رفع مسایل و مشکلات آنها بویژه نیازمندان توجه جدی صورت گیرد.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،  محمد اسدی در جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان گناوه عنوان کرد  با توجه به اینکه در دین مبین اسلام بر تکریم و احترام سالمندان و حتی پدر و مادر تاکید وافری شده است، باید نسبت به رفع مسایل و مشکلات آنها بویژه نیازمندان توجه جدی صورت گیرد.

◽معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه افزود: ادارات عضو شورای ساماندهی سالمندان این شهرستان طبق آیین نامه ابلاغی نسبت به وظایف خود عمل کنند و لیستی از سالمندانی که مشکل مالی و معیشتی دارند، تهیه کنند.

◽وی اظهارداشت: در جلسات بعدی شورا، ادارات عضو شورای سالمندی گزارشی از فعالیت و برنامه های انجام شده را ارایه دهند.

◽معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: بهزیستی وظایف اعضا را که آیین نامه بر آن تاکید کرده است، تک تک مشخص و در اختیار آنها قرار دهد..

◽معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: ۱۰ درصد از مجموع جمعیت ۱۱۶ هزار نفری این شهرستان سالمند هستند .

◽محمدرضا توکلی افزود: ۱۰ هزار و ۲۶۲ نفر در این شهرستان سالمند هستند که از این شمار هفت هزار و ۷۱۴ نفر آنها در شهر و ۲ هزار ۵۴۸ نفر در روستاها سکونت دارند.

◽وی اظهارداشت: این شبکه برای سالمندان خدمات و مراقبت‌های درمانی و بهداشتی به فراخور وضعیت و براساس طبقه بندی صورت گرفته ارایه می‌دهد.

◽نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: سالمندان  شهرستان نیازمند نگاه و توجه خاص هستند و باید شرایط لازم را برای آنها فراهم کنیم.

◽ساناز مرادی افزود: راه اندازی مرکز توانبخشی جهت ارایه خدمات و مشاوره دهی، خانه امید، ایجاد فضای مناسب و خاص در پارک ها و محلات ، بکارگیری مشاور سالمند در فرمانداری و فراهم کردن محیطی با نشاط برای سالمندان این شهرستان  لازم است.

◽رئیس اداره بهزیستی و دبیر شورای ساماندهی سالمندان گناوه گفت: جهت جمع آوری اطلاعات و خدمات دهی به سالمندان، ادارات این شهرستان یک رابط را دراین حوزه معرفی کنند.

◽یدالله خرم نژاد افزود: وظایف ادارات عضو این شورا در آیین نامه ابلاغی مشخص و تعیین شده است و هر کدام نسبت به آن عمل و همکاری کنند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار