نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 آذر 1400 - 14:12

نوای جنوب:در این اطلاعیه درخواست شده: تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از آبگرفتگی معابر و وزش باد صورت گیرد.

نوای جنوب:در این اطلاعیه درخواست شده: تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از آبگرفتگی معابر و وزش باد صورت گیرد.

 

  هواشناسی از تقویت بارش‌ها از اواخر وقت شنبه تا پایان سه‌شنبه آینده در شمال استان بوشهر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در این مناطق خبر داد.

  این اداره کل در اطلاعیه ای با عنوان هشدار نارنجی، اعلام کرد: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت شنبه (۲۷ آذر) تا پایان سه‌شنبه (۳۰ آذر) در برخی نقاط شمالی استان به‌ویژه نقاطی از شهرستان‌های دیلم و گناوه که با مناطقی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان همسایه هستند، بر شدت بارندگی‌ها افزوده شود که در پی آن، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی منشعب از این دو استان دور از انتظار نیست.

 در این مدت ضمن آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط شمالی استان، احتمال جاری شدن سیلاب‌های موقتی در رودخانه‌های فصلی و جاده‌های شمال استان وجود دارد.

در این اطلاعیه درخواست شده: تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از آبگرفتگی معابر و وزش باد صورت گیرد. همچنین از صعود به ارتفاعات و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری، و از محصولات کشاورزی مراقبت شود.

گفتنی است براساس پیش بینی های هواشناسی، انتظار می رود برخلاف پاییز که خشک ترین فصل نسبت به یک دهه اخیر بود، بوشهر در زمستان شاهد بارندگی نزدیک به متوسط سالانه باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار