نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آذر 1402 - 18:21

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان بوشهر و افزایش پوشش ابر، طی روزهای شنبه تا یکشنبه هفته آینده وقوع بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان بوشهر و افزایش پوشش ابر، طی روزهای شنبه تا یکشنبه هفته آینده وقوع بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.طلیعه محمدی  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از ظهر فردا تا اوایل شب، با افزایش سرعت وزش باد شمالی در مناطق جنوبی، دریا تا حدودی متلاطم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز جمعه با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و افزایش پوشش ابر و وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی، طی روزهای شنبه تا اوایل وقت یکشنبه وقوع بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای غالباً در نواحی شمالی و مرکزی استان بوشهر پیش بینی می‌شود.

وی گفت: طی این مدت سواحل استان بوشهر نیز متلاطم خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و امروز تا اواخر وقت در فراساحل استان بارش پراکنده و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از ظهر فردا در سواحل جنوبی ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از ظهر فردا در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار