نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1400 - 14:26
با انتخاب استاندار بوشهر :

نوای جنوب:جمعی از مسئولین و اعضاء ستادهای انتخاباتی آیت اله رئیسی در استان بوشهر در تماس و ارسال پیام به رسانه خبری نوای جنوب انتخاب دکتر محمد زاده به عنوان استاندار بوشهر را به ایشان تبریک گفته و حمایت و همراهی خودرا با استاندار جدید بوشهر اعلام کردند .








نوای جنوب:جمعی  از مسئولین و اعضاء ستادهای انتخاباتی آیت اله رئیسی در استان بوشهر در تماس و ارسال پیام به رسانه خبری نوای جنوب انتخاب دکتر محمد زاده به عنوان استاندار بوشهر را به ایشان تبریک گفته و حمایت و همراهی خودرا با استاندار جدید بوشهر اعلام کردند .

بنام خدا

برادر گرامی فرمانده دوران باشکوه دفاع مقدس سردار دکتر احمد محمدزاده

با سلام

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت  کریمه آیت اله رئیسی در استان شهید پرور و زرخیز بوشهر را  صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می‌نماییم.
بدون شک سوابق، تجارب و درایت ارزشمند جنابعالی در جایگاه های مختلف مدیریت دفاعی، سیاسی، علمی و اجتماعی و سازندگی و همچنین اشراف حضرتعالی بعنوان یکی از مدیران توانمند بومی استان  نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه‌جانبه استان بوشهر است است که به اذعان تمام متخصصان و کارشناسان اقتصادی، این استان ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای در بخش های مختلف اقتصادی دارد.
همچنین امیدوارم در سایه حمایت های جنابعالی از  مدیران انقلابی و جهادی استان در جهت عمل به اهداف رئیس جمهور محترم برای نیل به تغییر وضعیت موجود و دمیدن هرچه بیشتر امید و بهبود وضعیت استان  موفق و موید باشید انشااله .

 

                               جمعی از مسئولین و اعضاء ستادهای انتخاباتی آیت اله رئیسی در استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمد زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار