نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 مهر 1400 - 11:41
یک فعال اجتماعی

نوای جنوب:دلسوز و متعهد نسبت به مبانی انقلاب و پیروی از اوامر و فرامین مقام معظم رهبری و فهیم تر از نظر شناخت و تسلط و مشکلات داخلی و خارجی کشور وسرشار از روحیه جهادی و انقلابی و دارای دانش مدیریت استراتژیک





نوای جنوب:سردار احمد محمدی زاده، این بزرگ‌مرد متفکر و دانا در جبهه ها مدیریت جمعی و مشارکت جو و مشارکت پذیری داشتند*
الگو سازی ایثار و رشادت و الگوگیری از مردان دلیر و عزت آفرین دفاع مقدس رهگشای نوجوانان وجوانان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بوده و هست.
خدا را شاکریم در دولت سیزدهم برگ زرین دیگر از انقلاب به دفتر این دولت اضافه شد. سردار احمد محمدی زاده به عنوان استاندار جدید بوشهراز مردان انقلابی و جهادگر و توانمند بوشهر می باشند، که انتخاب ایشان به عنوان استاندار موجب خرسندی و شادمانی مردم شریف و شهید پرور بوشهر شده است، زیرا ایشان دارای توان مدیریتی بالا می باشد، می تواند با این توانمندی کمک مؤثری به پیشرفت و وضعیت بحرانی استان بکند.                                                               💐سردار محمد زاده درایت و صداقت خود را در کارنامه زندگی خود به ملت ایران واستان بوشهرثابت کرده است، ایشان با بهره گیری از تجارت و تبحر در آسیب زدایی استان می توانند خدمات شایسته و ارزنده ای به استان بوشهر بکند. از آنجا پایداری ایران اسلامی برخاسته از وحدت و ایمان بوده و در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل می باشد، قطعا سردار محمدی زاده در تحقق این اهداف می تواند موثر و مفید باشند.                                                       🔹شاخص های والای سردار محمدی زاده که موجب موفقیت ایشان در امر خدمت به خلق خدا خواهد شد:                      🔅قوی‌تر از نظر عملکردی که شعار دولت سیزدهم عمل گرایی است.
🔅دلسوز و متعهد نسبت به مبانی انقلاب و پیروی از اوامر و فرامین مقام معظم رهبری و فهیم تر از نظر شناخت و تسلط و مشکلات داخلی و خارجی کشور
🔅سرشار از روحیه جهادی و انقلابی و دارای دانش مدیریت استراتژیک
🔅از مدیران توانمند بومی است. این بیانگر توجه دولت سیزدهم به فرمایش رهبری عزیز(«نگاه خوشبینانه به استعداد بومی کشور») می باشد. سردار محمدی زاده با اشرافیت به استان و آگاهی از مشکلات استان می تواند با مدیریت صحیح و دلسوزانه موجب توسعه و پیشرفت استان شود.
🔅استاندار منتخب در تربیت شایسته گزینی و باور به نسل جدید و فرصت سازی برای جوانان می تواند راه ناهموار جوانان استان را هموار سازند. سردار از دلاوران و رشید مردان دوره جنگ بودند ایشان خوب می دانند با فرصت سازی برای نسل جوان و پرورش روحیه انقلابی آنان می توان سیستم مدیریت را متحول کرد، قطعا در تحقق این هدف و کمک به جوانان گامهای موثر خواهند برداشت.
🔅سردار محمدی زاده دارای روحیه مشارکت پذیری و مدیریت مشارکت جویانه است.                    
ایشان با توجه به آسیب ها و بحران‌هایی که در استان وجود دارد، می داند برای رسیدن به اقتدار آتی
 اهداف «شدن» را به اهداف «ماندن» ترجیح دهند.
این بزرگ‌مرد متفکر و دانا در جبهه ها مدیریت جمعی و مشارکت جو و مشارکت پذیری داشتند، این نوع مدیریت با همکاری، هفکری و همدلی با کلیه مدیران نهاد ها و سازمان‌های استان می باشد که موجب استحکام پیوند میان آنان می شود. بکار گیری این روش زمینه‌ای فراهم می‌آورد تا با همفکری و همکاری یکدیگر موجب پیشرفت استان شوند.                                سردار بر این باور است با کمک‌ افراد صالح و مردم مدار می توان تصمیمهای موثر و کارایی برای استان گرفت. بنابراین برای پیشبرد اهداف استان و انتخاب مدیران در سازمانهای مختلف استان، شناسایی افراد شایسته و خلاق وگزینش افراد برای اشتغال در پستهای مدیریت استان بر مبنای روش اصولی و منطقی و خلاقیت و تخصص و تبحر و تعهد آنها به دور از رابطه‌ها تصمیم گیری خواهد شد.
🔅سردار داراى روحیه و مهارت حل مساله و انتقاد پذیری هستند.
زیرا در دوره جنگ با روحیه حل مساله در عملیاتها موفق بودند. در مواجه با مشکلات بهترین تصمیم را می گیرد تابه نتیجه مطلوب برسد. سردار از سعه صدر و حلم بالا در انتقاد پذیری بر خوردار هستند، چرا که نقد پذیری موجب پویایی و تحول مفید و توسعه یافتگی استان خواهد شد.
رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: «الْمُوءْمِنُ مِرْآةُ الْمُوءْمِنِ؛ موءمن آینه موءمن است.»
به امید موفقیت و سربلندی سردار احمد محمدی زاده استاندار انقلابی و جهادی بوشهر

✍️ دکتر رقیه زارعی



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمد زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار