نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 مهر 1400 - 00:53
ساعتی قبل

نوای جنوب:در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از دویست هزار شهید گلگون کفن و با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران تحت رهبری حضرت امام امام خمینی (ره) خداوند بزرگ پیروزی را نصیبشان کرد.





نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ       

سوره مبارکه العنكبوت آیه ۶۹

اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت عرض می نمایم.

در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از دویست هزار شهید گلگون کفن و با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران تحت رهبری حضرت امام امام خمینی (ره) خداوند بزرگ پیروزی را نصیبشان کرد.

صدام و ارتش بعثی اش برای همیشه نابود و از صفحه روزگار محو شدند.

با مجاهدت‌های شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قلمرو دفاعی ایران از یک طرف به دریای مدیترانه و از طرف دیگر تا دریای سرخ امتداد یافته است.

از اینکه با نفس های گرمتان دعایم کردید و حامیم شدید از تک تک شما سپاسگزارم ،از همه خوبان اعم ازسادات، مشایخ ،خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت، دانشگاهیان ،فرهنگیان و فعالان عرصه اجتماعی که از برادر کوچکتر حمایت کردید قدردانی می کنم.

امیدوارم در فصل جدید از حیات استان بوشهر با وفاق ، همدلی و همکاری همه بزرگان استان تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بتوانیم نسبت به رفع خستگی از چهره استان پر نعمتمان بکوشیم.

در پایان از همه شما خواهشمندم که بنده را از نصایح و ارائه طریق های خود در انجام وظایفی که از سوی دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی بر عهده دارم بی نصیب نسازید و از همه مصرانه می‌خواهم از اقداماتی مانند تهیه و نصب بنر، پلاکارد، عکس و... غیره جدا اجتناب نمایند.

سرباز مردم شریف استان بوشهر

احمد محمدزاده




1400/6/31



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمد زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار