نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 مهر 1400 - 21:30

نوای جنوب:با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد، انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت استاندار بوشهر، صمیمانه تبریک عرض نموده، یقیناً تخصص و تجارب جنابعالی، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش خواهد بود و زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌ به مردم خوب و فهیم را فراهم خواهد کرد.





نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند و ولائی جناب آقای احمد محمدی زاده استاندار محترم استان بوسهر


با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد، انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت استاندار بوشهر، صمیمانه تبریک عرض نموده، یقیناً تخصص و تجارب جنابعالی، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش خواهد بود و زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌ به مردم خوب و فهیم را فراهم خواهد کرد.

سپردن عنان کرسی عالی مدیریت اجرایی استان بوشهر به دست های با کفایت فرزند شایسته این دیار، مهر تاییدی بر اعتقاد دولت انقلابی بر حرکت در مسیر شایسته گزینی و نوید بخش افق های روشن توسعه نوین در گام دوم انقلاب خواهد بود.

اینجانب، ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر  بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی، انقلابی و ولایی،دلسوز و از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی بالاخص مردم استان بوشهر را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.

حسین ارشدی ( رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه)







کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمد زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار