نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1400 - 18:59

نوای جنوب:بدون تردید آزادگان دلاور ، گنجینه‏ های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسی حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود ، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.





نوای جنوب:۲۶مرداد ماه هر سال یادآور آغازی بر پایان فراق و دوری قریب به ۴۳۰۰۰ پرنده مهاجری است که بنا بر تعبیری سربازانی بودند که در دل خاک دشمن با آنان می جنگیدند و دشمن را اسیر ایمان و صلابت و استقامت خود کرده بودند ،مقام معظم رهبری در باب عظمت آزادگان می فرماید: ” اینکه ما به اسرایمان، آزادگان می گوییم، بی وجه نیست. شما که برگشتید، آبرومند و سربلند برگشتید. دین و اعتقاد و دل بستگی تان به امام و اسلام و انقلاب را حفظ کردید.محراب بنافی ازآزادگان دفاع مقدس وخدمتگزار همیشگی مردم در شورای اسلامی شهر برازجان این روزبزرگ راتبریک گفت:بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

بدون تردید آزادگان دلاور ، گنجینه‏ های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسی حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود ، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

اینجانب ضمن پاسداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به خاک مقدس کشور برای همه این مجاهدان فی سبیل الله آرزوی صحت و سلامتی و عاقبت بخیری دارم.

با احترام

محراب بنافی

خدمتگزار همیشگی مردم در شورای اسلامی شهر برازجان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محراب بنافی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار