نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 خرداد 1400 - 23:16

نوای جنوب:درجلسه کمیسیون خدمات شهری ، محیط‌زیست و حمل و نقل شورای اسلامی شهر برازجان مطرح شد:دغدغه مردم در موضوع اتباع بیگانه باید مرتفع شود.

 

نوای جنوب:درجلسه کمیسیون خدمات شهری ، محیط‌زیست و حمل و نقل شورای اسلامی شهر برازجان مطرح شد:دغدغه مردم در موضوع اتباع بیگانه باید مرتفع شود.

*دغدغه مردم در موضوع اتباع بیگانه باید مرتفع شود*
در نشست تخصصی کمیسیون خدمات شهری حاج محراب بنافی از لزوم پرداختن مسیولین به رفع دغدغه مقوله امنیت اجتماعی و اخلاقی نسبت به اتباع بیگانه سخن گفتند و اظهار داشتند متاسفانه بعضی اتباع خارجی به قوانین حاکمیتی و محلی و مقوله اجتماعی که لازمه نظم اجتماعی هست بی توجه هستند و این بی توجهی باعث گردیده که نارضایتی شهروندان را بوجود اورد .
ایشان بیشتر بی نظمی و دغدغه مردم را در حوزه کسب و کار و صنوف دانستند که با همه زحمات دست اندر کاران به نظر می رسد نیاز به نظارت بیشتر و ساماندهی مجدد و اجرای دقیق مر قانون دانست .
که در ادامه حاضرین به ارائه نظر و پیشنهاد خود پرداختند که از مهمترین موضوع پیگیری عدم تمدید و صادر کردن مجوز کسب و کار اتباع خارجی بود  با توجه به اشباع شدن بازار و عدم بکار گیری جوانان بومی توسط این پیمانکاران و ربودن فرصت های شغلی از شهروندان ایرانی نیاز هست که تصمیمات جدیدی اتخاذ شود دراین جلسه جناب کمالی رییس اصناف وجناب موسوی نماینده فرمانداری وجناب استوارهیات امنای بازاروجناب مصدقی فردرییس بسیج اصناف واقای صابری ازنیروی انتظامی وآقای حسین پورفعال اجتماعی وجناب برجویی ازشهرداری وخانم فتحی ازاداره کارواموراجتمایی حضورداشتندقرارشدهرچه زودترکارگروهی به ریاست رییس اصناف ونیروی انتظامی واداره کارتشکیل شودوکارهای ساماندهی وشناسایی درحوزه اصناف انجام وتادوماه اینده درجلسه ای به همین منظور در  شورای شهرتشکیل وگزارش داده شودجلسه کمیسیون خدمات شهری ، محیط‌زیست و حمل و نقل شورای اسلامی شهر برازجان به ریاست حاج محراب بنافی در شورای شهربرازجان برگزارشد.
در نشست تخصصی کمیسیون خدمات شهری حاج محراب بنافی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهربرازجان از لزوم پرداختن مسئولین به رفع دغدغه مقوله امنیت اجتماعی و اخلاقی نسبت به اتباع بیگانه سخن گفتند و اظهار داشت:متاسفانه بعضی اتباع خارجی به قوانین حاکمیتی و محلی و مقوله اجتماعی که لازمه نظم اجتماعی هست بی توجه هستند و این بی توجهی باعث گردیده که نارضایتی شهروندان را بوجود اورد .
ایشان بیشتر بی نظمی و دغدغه مردم را در حوزه کسب و کار و صنوف دانستند که با همه زحمات دست اندر کاران به نظر می رسد نیاز به نظارت بیشتر و ساماندهی مجدد و اجرای دقیق بر قانون دانست .
در ادامه حاضرین به ارائه نظر و پیشنهاد خود پرداختند که از مهمترین موضوع پیگیری عدم تمدید و صادر کردن مجوز کسب و کار اتباع خارجی بود ، با توجه به اشباع شدن بازار و عدم بکار گیری جوانان بومی توسط این پیمانکاران و ربودن فرصت های شغلی از شهروندان ایرانی نیاز هست که تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

دراین جلسه که آقایان کمالی رئیس اصناف ،موسوی نماینده فرمانداری، استوارهیات امنای بازار،مصدقی فردرئیس بسیج اصناف، صابری ازنیروی انتظامی،برجویی ازشهرداری ،شهرام حسین پورفعال اجتماعی وخانم فتحی ازاداره کارواموراجتمائی حضورداشتندقرارشدهرچه زودترکارگروهی به ریاست رئیس اصناف ونیروی انتظامی واداره کارتشکیل شودوکارهای ساماندهی وشناسایی درحوزه اصناف انجام وتادوماه آینده درجلسه ای به همین منظور در شورای شهرتشکیل وگزارش داده شود.










































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محراب بنافی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار