نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 دي 1399 - 11:18

نوای جنوب:با همت ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا وحضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه آئین تجلیل،تکریم و تقدیر از همشهریان پرستار و تلاشگران عرصه سلامت برگزار گردید.

نوای جنوب:آئین تجلیل،تکریم و تقدیر از همشهریان پرستار و تلاشگران عرصه سلامت*

🌀🔵 با همت ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا وحضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه آئین تجلیل،تکریم و تقدیر از همشهریان پرستار و تلاشگران عرصه سلامت برگزار گردید.

🌀💢 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه دراین آئین که عصر روز شنبه ۶ دیماه درمحل سالن کنفرانس شهرداری و به مناسبت نکوداشت روز پرستار و گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و باهمت آقای فاطمی عضو شورای اسلامی و ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی و جوانان این شورا برگزار گردید،آقایان مهندس حسین عباسی شهردار،کشاورز ، ارشدی و سالاری ،رئیس،نایب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر،خانم فرشته کاووسی و آقای مواهبی فرد مشاوران شهردار در امور بانوان و جوانان و تعداد ۳۸ نفر از پرستاران معزز همشهری و تلاشگران متعهد عرصه سلامت حضور داشتند.

🌀🔵 در این نشست آقایان عباسی،کشاورز و فاطمی طی سخنانی ضمن نکوداشت و پاسداشت روز پرستار و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) مراتب تبریک و ارادت خویش رابه محضر و آستان پاک و مطهر پرستاران عزیز همشهری و تلاشگران متعهد و فداکاران عرصه سلامت معروض داشتند. خادمین مردم در شورا و شهرداری،خدمات ارزشمند و ماندگار پرستاران و کادر درمان این فرشتگان و ناجیان سپید پوش در   طول یکسال گذشته وایام بروز و شیوع بیماری کرونا را موجب نجات جامعه و بقای عمر انسانها ذکر نموده و توفیقات همگی را از خداوند منان مسئلت نمودند.

🌀💢 یکی از نکات مطروحه در این نشست لزوم توسعه و افزایش امکانات و تجهیزات مرکز جامع سلامت شهر بود. درهمین راستا آقای کشاورز ریاست شورای اسلامی تصریح نمود تاکنون پیگیریهای مستمری جهت نوسازی و توسعه تجهیزات صورت گرفته و در سفری کاری که اخیراً به تهران داشتیم در نشستی با حضور فرماندارو نماینده مردم دشتستان در مجلس با مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب وزارت نفت موضوع درمانگاه نیز درکنار سایر موضوعات مطرح و بررسی گردید. مهندس عباسی شهردار نیز درهمین خصوص اظهار داشت تنها راه ارتقای سطح درمانگاه فقط از طریق ایفای نقش شرکت نفت در قالب مسئولیتهای اجتماعی و بهره گیری از توانمندیها و ظرفیت‌ های موجود این شرکت است. شهردار وحدتیه افزود برون سپاری و اعطای کار به بخش خصوصی میتواند نقش مهم و به سزایی در عرصه بهبود و ارتقای سطح سلامت شهروندان ایفا نماید.بایددراین ارتباط تسهیل گر باشیم.
عباسی ادامه داد: ایده مهم احداث پروژه حیاتی پلی کلینیک تخصصی شهروحدتیه که باهمکاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و همت و تلاش بخش خصوصی درحال پیگیری و اجرا است تلاشی مضاعف برای نیل به اهداف فوق الذکر است.

🌀🔵 در ادامه چندتن از پرستاران همشهری و سپید پوشان سلامت ضمن تقدیر و تشکراز تلاش و همت مجموعه خدوم شهرداری و شورای اسلامی و سپاس از تشکیل این نشست روحیه بخش طی سخنانی به اهم مسائل،دغدغه ها و کاستیهای حوزه سلامت ودرمان شهر به شرح ذیل پرداختند:
لزوم ارتقای سطح ارائه خدمات درمانگاه شهر- تجهیز درمانگاه- افزایش تعداد پزشکان مستقر و لزوم استخدام آنان - بهره گیری از امکانات شرکت نفت نرگسی- اخذ و اختصاص آمبولانس- توسعه وارتقای مدیریت درمانگاه-راه اندازی و تجهیز داروخانه درمانگاه- استفاده از ظرفیت های تامین اجتماعی- کمبود کپسول اکسیژن- جلب کمک خیرین

🌀💢 درپایان این نشست هدایا و لوح های سپاس و تکریم مجموعه شهرداری و شورای اسلامی به پاس قدردانی و قدرشناسی از زحمات پرستاران همشهری تقدیم آنان گردید.









































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار