نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 دي 1402 - 06:46

نوای جنوب: به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه دراین نشست که روز یکشنبه ۳ دیماه و در محل بخشداری سعدآباد و با حضور مهندس حمزه امین نژاد بخشدار جدید بخش سعدآباد صورت گرفت مهندس حسین ارشدی شهردار وحدتیه در معیت آقایان رحیمی مدیر حراست شهرداری و نامی نظری مدیر روابط عمومی، زیباسازی و ایمنی و ترافیک شهرداری حضور داشتند. 





نوای جنوب: به منظور توسعه همکاریها و پیگیری مشترک مطالبات شهر و شهروندان صورت گرفت؛

 

 اولین نشست شهردار وحدتیه با بخشدار جدید بخش سعدآباد 

 

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه دراین نشست که روز یکشنبه ۳ دیماه و در محل بخشداری سعدآباد و با حضور مهندس حمزه امین نژاد بخشدار جدید بخش سعدآباد صورت گرفت مهندس حسین ارشدی شهردار وحدتیه در معیت آقایان رحیمی مدیر حراست شهرداری و نامی نظری مدیر روابط عمومی، زیباسازی و ایمنی و ترافیک شهرداری حضور داشتند. 

 

 در ابتدای این نشست مهندس ارشدی شهردار وحدتیه ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم خدمت آقای امین نژاد و آرزوی توفیق برای ایشان و با برشمردن ظرفیتها، توانمندیها و قابلیت‌های بخش سعدآباد خصوصا شهر وحدتیه، این بخش را دارای پتانسیل و منابع بسیار غنی جهت توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه دانستند و بر لزوم بسط و گسترش همکاری و تعامل با نخبگان، فرهنگیان و.... در سطح بخش و اجرای برنامه و طرح های فرهنگی در کنار پروژه های عمرانی تاکید نمودند.شهردار وحدتیه در پایان آمادگی خویش و مجموعه تحت امر را جهت همکاری و تعامل سازنده در راستای گام برداشتن در طریق توسعه و عمران بخش سعدآباد و منطقه وحدتیه همچنین رفع مشکلات و مطالبات مردم و جلب رضایتمندی عمومی را خاطر نشان نمودند.

 

 در ادامه مهندس امین نژاد بخشدار جدید بخش سعدآباد با تشکر از حضور شهردار و هیئت همراه در سخنانی بخش سعدآباد را بخشی دارای قدمتی دیرینه، کهن و با فرهنگی غنی معرفی و بر همکاریهای جمعی تاکید نمودند. ایشان همفکری و مشاوره با فرهیختگان و بزرگان سطح بخش از تمام طیفهای سیاسی و اخذ راهکار، برنامه و ایده جهت توسعه بخش، رفع مشکلات مردمی و نهایتا جلب رضایتمندی عمومی را از برنامه های خویش اعلام نمودند.بخشدار جدید سعدآباد خواستار مشارکت و تلاش همگانی جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه درسطح بخش گردیدند.

 

 در پایان این نشست مهندس ارشدی از جانب شهرداری وحدتیه و به میمنت حضور مهندس امین نژاد در بخش سعدآباد یک جلد قرآن کریم به ایشان هدیه دادند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار