نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1399 - 13:16

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آمار بستری‌های کرونایی استان بوشهر تا حدودی ثابت شده ولی خروجی‌های بیمارستانی و بهبودیافتگان در حال افزایش است که امید می‌رود روند تعداد بستری‌ها کاهشی شود.

نوای جنوب:سعید کشمیری  با اشاره به وضعیت هشدار در استان اظهار داشت: در این راستا شش شهرستان شامل دیلم، گناوه، دشتستان، تنگستان، بوشهر و عسلویه در مرحله قرمز قرار دارند؛ 2 شهرستان جم و دشتی در وضعیت زرد و شهرستان‌های کنگان و دیر هم در وضعیت نارنجی هستند.

وی با بیان اینکه "از شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر عمده آنها در مراحل هشدار و وضعیت قرمز است" گفت: وضعیت شهرستان‌ها در ابتلا به کرونا موقت محسوب می‌شود چراکه ممکن است در هفته آینده تغییر کند و این موضوع بستگی به رفتار مردم در رعایت دستورالعمل بهداشتی دارد.

دبیر ستاد مقابله با کرونای استان بوشهر، مسافرت‌ها، تجمع‌ها و نحوه استفاده از امکانات پروتکل بهداشتی را عامل مهم در تغییر وضعیت کرونایی شهرستان‌ها دانست و تاکید کرد: ما هنوز نمی‌دانیم پس از این تعطیلات روند به چه صورت تغییر می‌کند چون همواره دو هفته بعد از تعطیلات میزان بستری‌شدگان و فوتی‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه "تعطیلات گذشته این مهم را اثبات کرده است" گفت: باید منتظر ماند تا دو هفته دیگر چه اتفاقاتی در تعداد ابتلا‌ها، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی رقم می‌خورد.

کشمیری، با تاکید بر رعایت همه جانبه پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک افزود: آمار بستری‌های کرونایی تا حدودی ثابت شده ولی خروجی‌های بیمارستانی و بهبودیافتگان در حال افزایش است که امید می‌رود که روند تعداد بستری‌ها کاهشی شود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
کلیه مدارس استان باید تعطیل شود
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار