نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 خرداد 1399 - 19:49

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: هر واحد صنفی و اداره‌ای که به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل نکند، تعطیل می‌شود.

نوای جنوب: مجید خورشیدی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر بیان کرد: مردم باید به این باور برسند که ویروس کرونا در جامعه فعال است و با خارج نشدن از منزل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند از شیوع هر چه بیشتر آن پیشگیری کنند.

او افزود: مردم دو تا سه هفته از خانه خارج نشوند اگر این موضوع رعایت شود، چون در اوج رفتاری بیماری قرار داریم این بیماری از استان رخت برمی‌بندد و اگر این فاصله‌گذاری انجام نشود، سرنوشت خوزستان در انتظار استان بوشهر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به روند صعودی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر ادامه داد: مردم باید در جریان وضعیت مبتلایان قرار گیرند. زمانی آمار مبتلایان به کرونا روزانه در حد یک تا دو نفر بود، اما اکنون در یک شبانه‌روز چند صد بیمار مبتلا کشف می‌شود که درصدی از آن‌ها باید در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار گیرند.

خورشیدی عنوان کرد: اعلام آمار مبتلایان به کرونا در استان موجب خودکنترلی مردم می‌شود.

او گفت: اعلام پیام‌های هشدار از سوی همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت در جشنواره «جان من ایران من» برای گسترش فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا ضروری است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار