نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1398 - 11:30

نوای جنوب:نایب رییس شورای شهر بوشهر با اشاره به تاکید پزشکان بر ماندن در خانه جهت پیشگیری از شیوع کرونا گفت: وقتی دولتمردان اهتمام لازم را برای کاهش ساعت کار یا تعطیلی ادارات ندارند، چگونه انتظار می رود این توصیه به درستی اجرایی شود.

نوای جنوب:

 

  نایب رییس شورای شهر بوشهر با اشاره به تاکید پزشکان بر ماندن در خانه جهت پیشگیری از شیوع کرونا گفت: وقتی دولتمردان اهتمام لازم را برای کاهش ساعت کار یا تعطیلی ادارات ندارند، چگونه انتظار می رود این توصیه به درستی اجرایی شود.

   روح الله نصرتی در جلسه علنی شورای شهر بوشهر ادامه داد: برای کنترل ویروس کرونا، چاره ای جز تعطیلی ادارات و کاهش ترددها در شهرها نیست، اما با ادامه فعالیت ادارات به روال قبل، احتمال انتقال بیماری به خانه که امن ترین پناهگاه محسوب می شود وجود دارد.

نصرتی همچنین با تشکر از همکاری اصناف برای تعطیلی جهت پیشگیری از شیوع کرونا، تصریح کرد: دولت باید بسته حمایتی برای جبران زیان وارده به اصناف پیش بینی کند، ضمن اینکه شهرداری هم به سهم خود باید معافیت هایی را برای اصناف درنظر بگیرد.

وی در پایان از تلاش نیروهای سازمان پسماند شهرداری برای ضدعفونی و پاکیزگی شهر تشکر کرد و خواستار رسیدگی شهرداری به کمبودهای امکاناتی و اقلام ضدعفونی آنها شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای شهر بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار