نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1402 - 00:33

نوای جنوب: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور و طی یک مرحله، رزمایش آزمایشی انتخابات در کلیه فرایندها در بوشهر برگزار شده و مراحل دوم و سوم آن نیز به زودی انجام می شود.





نوای جنوب: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور و طی یک مرحله، رزمایش آزمایشی انتخابات در کلیه فرایندها در بوشهر برگزار شده و مراحل دوم و سوم آن نیز به زودی انجام می شود.اکبر پورات روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر با حضور کلیه داوطلبان تایید شده اظهار کرد: تمام این برنامه‌ها جهت اعلام و بررسی آمادگی بالای ستاد انتخابات در جهت برگزاری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند ماه است.

وی افزود: تدابیر لازم در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر در راستای چهار مولفه رهبر معظم انقلاب در ستاد انتخابات ، ستاد پیشگیری و هیات بررسی تبلیغات انجام گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: وزارت کشور و ستاد انتخابات به موجب قانون، مجری انتخابات است و  به سبب هم‌افزایی میان اعضا تاکنون کلیه فرایندها به خوبی و برابر زمانبندی پیش رفته است.

پورات ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر تعیین شعب اخذ رای، لیست عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار و بخشدار هم در سامانه ثبت شده و مقرر گردید اقلام انتخاباتی نیز تا هفته آینده تحویل گرفته شود.

وی بیان کرد: برخی از اقلام از جمله دستگاه‌های احراز هویت پیش از این دریافت شده و ظرف هفته جاری در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: آزمایش و بررسی پوشش آنتن دهی دستگاه‌ها به شیوه‌های مختلف انجام شده و همه احتمالات ضعف یا عدم پوشش آنتن دهی مورد بررسی قرار گرفته است.

از مجموع ۲۶۴ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر، ۱۲ نفر پیش از نهایی کردن ثبت نام خود انصراف داده و ۱۱ نفر رد صلاحیت شده نیز شکایت و اعتراض خود را ثبت نکردند.

از تعداد ۲۴۱ داوطلب واجد شرایط تاکنون ۱۵۰ نفر تایید صلاحیت شده که ۶۲.۲ در صد از داوطلبان واجد شرایط را شامل می شود.

استان بوشهر با داشتن چهار حوزه انتخابیه دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار