نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 دي 1402 - 09:40
روابط عمومی پتروشیمی بوشهر اعلام کرد:

نوای جنوب:اطلاعیه روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی بوشهر درخصوص خبر منتشر شده با عنوان:«جناب آقای حاتمی قول‌هایتان را فراموش کرده اید؟» در تاریخ ۶ دی ماه ۱۴۰۲ در فضای مجازی.





نوای جنوب:بسمه تعالی

حضرت محمد(ص):

«نزدیکترین افراد روز قیامت نسبت به من کسانی هستند که در سخن راستگوتر، در ادای امانت کوشاتر و در عهد و پیمان از یکدیگر با وفاتر باشند.» (تحف العقول، ص 32)

 

اطلاعیه روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی بوشهر درخصوص خبر منتشر شده با عنوان:«جناب آقای حاتمی قول‌هایتان را فراموش کرده اید؟» در تاریخ ۶ دی ماه ۱۴۰۲ در فضای مجازی.

سلام علیکم

شرکت پتروشیمی بوشهر، سرمایه انسانی را ارزشمندترین دارایی خود می‌داند.

از همین رو در دوره جدید مدیریتی، رضایت و رفاه حداکثری، اولویت مدیران مجتمع عظیم پتروشیمی بوشهر است.

پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی با مشخصات اعلام شده در ابتدای اطلاعیه، ذکر چند نکته برای تنویر اذهان مخاطبین محترم و کارکنان شریف پتروشیمی بوشهر، لازم و ضروری است:

۱- شرکت پتروشیمی بوشهر در راه تبدیل شدن به صنعت سبز گام برداشته و طبق پایش‌های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست یکی از پاک‌ترین و کم‌آلاینده‌تربن واحد‌های شیرین سازی گاز ترش را در اختیار داشته. طی چند روز آینده نیز جزییات این خبر در آئینی مرتبط، توسط مقامات ارشد دولتی کشور اعلام خواهد شد.

۲- تغییر نحوه حضور کارکنان واحد شیرین سازی این شرکت (به شکل ۷ روز حضور و ۷ روز استراحت) نیز برای اولین بار در دوره مدیریتی جدید مطرح و از دغدغه‌های اولویت دار مدیرعامل محترم است.

۳- باتوجه به گستردگی واحد‌های فرآیندی (۵ واحد در فاز اول) و طرح‌های توسعه‌ای (۴ واحد در فاز دوم) و طبیعتاً تنوع در نحوه حضور و فعالیت نیرو انسانی (بیش از ۴،۵۰۰ نفر در وضعیت‌های مختلفی مانند ستادی، بهره‌بردار، پروژه و...)، تغییر نحوه حضور کارکنان یکی از واحدها، نیازمند تغییر در برنامه‌های راهبردی، اسناد بالادستی و جلب رضایت سهامداران محترم بوده است.

۴- مدیرعامل و تیم مدیریتی محترم پتروشیمی بوشهر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ با ارائه پیشنهاد تغییر نحوه حضور در واحد شیرین سازی به هیات مدیره محترم، موافقت ضمنی ایشان را دریافت و درحال طی نمودن مراحل پایانی و اداری لازم جهت ثبت صورت‌جلسه این امر مبارک در مراجع ذیصلاح است.

۵- مدیران واحد شیرین سازی پتروشیمی بوشهر با هدف شفاف سازی و امید آفرینی، کارکنان زحمتکش این واحد را درجریان اراده مدیرعامل جهت تغییر نحوه حضور و دریافت موافقت ضمنی انجام این کار قرار داده بودند و منعکس نمودن وارونه و به دور از انصاف این اقدام در رسانه‌ها جای سوال دارد.

۶- اخباری خوب و امیدبخش در خصوص نحوه حضور کارکنان عزیز واحد شیرین سازی پتروشیمی بوشهر طی چند روز آینده و به شکل رسمی توسط جناب آقای دکتر جواد حاتمی؛ مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی بوشهر به اطلاع خواهد رسید.

۷- به تمام رسانه‌های فرهیخته و گرامی اعلام می‌گردد در صورت پیش آمدن شائبه‌ای احتمالی، روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوشهر براساس وظایف ذاتی خود آمادگی پاسخگویی مستند و رفع آن را دارد.

در پایان، پیشاپیش ۸ دی‌ماه؛ روز صنعت پتروشیمی را به تمام تلاشگران این عرصه‌ مهم و ارزش‌آفرین تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی برای ایشان و تعالی بیش از پیش صنعت را دارد.

روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار