نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 خرداد 1402 - 09:06

نوای جنوب:نوای جنوب:مدیر کل آموزش وپرورش در جلسه مشترک بنیاد ملی نخبگان و مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی  که با محوریت معاونت آموزش متوسطه اداره کل برگزار شده بود ، با اشاره به اهمیت تقویت هویت ملی و عشق به پرچم در دانش‌آموزان افزود: باید شرایطی را فراهم آوریم تا دانش‌آموزان نخبه شناسایی شده و پرورش یافته، در آینده به جای مهاجرت به سایر کشورها، در خدمت جامعه و کشور باشند و آینده میهن را تضمین کنند.





نوای جنوب:مدیر کل آموزش وپرورش در جلسه مشترک بنیاد ملی نخبگان و مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی  که با محوریت معاونت آموزش متوسطه اداره کل برگزار شده بود ، با اشاره به اهمیت تقویت هویت ملی و عشق به پرچم در دانش‌آموزان افزود: باید شرایطی را فراهم آوریم تا دانش‌آموزان نخبه شناسایی شده و پرورش یافته، در آینده به جای مهاجرت به سایر کشورها، در خدمت جامعه و کشور باشند و آینده میهن را تضمین کنند.

علی موحدی در نشست هم‌اندیشی مدیران پژوهش‌سراها افزود: اگر هویت ملی و تعلق خاطر به خاک وطن در دل جوان و نوجوان رشد کند، مثل شهیدان چمران و بابایی به جای حضور در سایر کشورها، جان خود را فدای میهن می‌کند.

وی تاکید کرد: خدمت افراد نخبه به وطن در تضاد با تحصیل علم در سایر کشورها و کسب تجارب جدید نیست. 

موحدی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای مهاجرت گسترده نخبگان از کشور را می‌توان بخشی از شبیخون و فرهنگی دشمن قلمداد کنیم.

موحدی تصریح کرد: 300 هزار شهید والامقام دوران دفاع مقدس از اقوام و ادیان مختلف، نمونه‌های درخشان تبلور هویت ملی و ، ایران عزیز ،  عشق به پرچم و نظام مقدس جمهوری اسلامی  هستند.

وی بیان کرد: مسابقات و جشنواره‌های مختلف دانش‌آموزی در بیش از 400 رشته علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی، زمینه مناسبی برای  شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی است.

موحدی با اشاره به برخی مشکلات سخت افزاری در پژوهش‌سراها ادامه داد: مدیران پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی از ظرفیت و امکانات موجود برای شتاب بخشی به فعالیت‌های استعدادیابی استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی انسانی مهمترین عامل در تحول و ایجاد فضای آموزشی و پرورشی در تراز انقلاب اسلامی است از این رو، باید مدیران پژوهش‌سراها از بهترین معلمان برنامه‌ریز و خلاق انتخاب شوند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار